طراحی سایت وردپرس در مشهد

مدت زمان مطالعه مقاله طراحی سایت وردپرس در مشهد :۹ دقیقه


این روزها افراد می‌توانند با استفاده از سیستم ساده و راحت وردپرس یک سایت بسیار حرفه‌ای و کاربردی را برای خود راه‌اندازی نمایند. حال در این قسمت قصد داریم توضیح کاملی از طراحی سایت وردپرس در مشهد را در اختیار شما قرار دهیم؛ همراه ما باشید.

 

مقدمه

امروزه میزان اهمیت یک سایت برای شخصی که قصد دارد کسب‌وکار خود را به‌روز کند پوشیده نیست. یکی از بارزترین مواردی که باعث شده است سایت اهمیت زیادی بین افراد پیدا کند این است که معمولاً کسب‌وکارهای معتبر دارای سایت‌های شخصی هستند. به‌صورت یک قانون نانوشته افراد زمانی که آدرس سایت یک کسب‌وکاری را مشاهده می‌کنند به آن اعتماد پیدا می‌کنند. شاید بتوان ریشه اصلی این باور را در طراحی سایت‌های سخت و پیچیده دانست. این روزها افراد می‌توانند با استفاده از سیستم ساده و راحت وردپرس یک سایت بسیار حرفه‌ای و کاربردی را برای خود راه‌اندازی نمایند. حال در این قسمت قصد داریم توضیح کاملی از طراحی سایت وردپرس در مشهد را در اختیار شما قرار دهیم؛ همراه ما باشید.

با تاریخچه وردپرس آشنا شوید

طراحی انواع سایت وردپرس در مشهد, طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت وردپرس در مشهد

وردپرس یک سیستم برای مدیریت محتوا بر روی بستر سایت‌ است. در ابتدای راه بیشتر افراد از این سیستم برای وبلاگ نویسی استفاده می‌کردند اما به‌مرور با توجه به کاربردهای فراوانی که داشت از آن برای طراحی سایت استفاده می‌شود. از سال ۲۰۰۳ پروژه بزرگی به نام b2 توسط مت مولنوگ راه‌اندازی شد. این سیستم توسط  زبان php  طراحی‌شده است به همین دلیل می‌تواند  به‌راحتی از قابلیت پشتیبانی Mysql  استفاده نماید. در حال حاضر با توجه به پیشرفت‌هایی که این سیستم در سال‌های اخیر  داشته است حدود ۷۶ میلیون سایت در سراسر دنیا از آن استفاده می‌کنند. این سیستم برای افرادی که قصد دارند با هزینه‌ای بسیار کم یک سایت حرفه‌ای داشته باشند بهترین پیشنهاد است. جالب است بدانید شهرهای بزرگ مانند مشهد به سمت سیستمی شدن سوق پیدا‌کرده‌اند و بیشتر شرکت‌های حرفه‌ای در این شهر دارای یک سایت نیز هستند.

نکات مهم در زمان طراحی سایت در مشهد

طراحی انواع سایت وردپرس در مشهد, طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت وردپرس در مشهد

اصلی‌ترین هدف از طراحی سایت این است که مشتریان یک شرکت بتوانند به‌راحتی و بدون دردسرهایی که خریدهای حضوری دارند خرید خود را انجام دهند. حال برای محقق شدن این هدف باید از یک فضا با پایگاه داده حرفه‌ای استفاده کرد. تا چند سال پیش برای فراهم کردن این فضا از روش‌های سخت استفاده می‌کردند اما از زمانی که سیستم وردپرس معرفی شد روند طراحی سایت را بسیار ساده‌تر کرد. البته برای اینکه سایت حرفه‌ای داشته باشید باید در زمان طراحی سایت با استفاده از وردپرس به نکات زیر توجه نمایید:

در حال حاضر حدود سه‌چهارم سایت‌های موجود با استفاده از وردپرس راه‌اندازی شده‌اند اما دراین‌ بین افرادی موفق‌تر هستند که از افزونه‌های موجود به‌صورت دقیق و به‌جا استفاده کنند.

همان‌طور که می‌دانید وردپرس به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار تمامی افراد در سراسر دنیا قرار داده‌شده است. حال اگر قصد دارید از رقیبان خود پیشی بگیرید بهترین راه این است که با طراحی سایت در مشهد علاوه برداشتن یک سایت حرفه‌ای در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی نمایید.

ویژگی‌های اصلی سایت وردپرس

طراحی انواع سایت وردپرس در مشهد, طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت وردپرس در مشهد

معمولاً وردپرس به‌صورت قالب در اختیار افراد قرار می‌گیرد. تمامی قالب‌های موجود در بازار بر اساس الگوریتم‌های پیشرفته‌ای توسط گوگل طراحی‌شده است.

  1. زمانی که اسمی از طراحی سایت به میان می‌آید افراد به یاد کدهای سخت می‌افتند این در حالی است که وردپرس با استفاده از یک رابط کاربری ساده این مشکل را از میان برداشته است و افراد می‌توانند با کمترین دانش از آن استفاده کنند.
  2. یکی از مشکلاتی که برخی از سایت‌ها دارند سرعت‌ پایین بارگذاری است، همان‌طور که می‌دانید هر چه سرعت بارگذاری سایت پایین‌تر باشد گوگل کمتر آن را به کاربران پیشنهاد می‌دهد. این در حالی است که سایت‌هایی که با وردپرس طراحی می‌شوند سرعت بارگذاری بسیار بالایی دارند.
  3. به‌طورکلی تمامی سایت‌ها بعد از مدتی نیاز به پشتیبانی دارند حال اگر به دنبال یک سایت با پشتیبانی دائم هستید بهترین انتخاب برای شما طراحی سایت وردپرس در مشهد است.

مزایای استفاده از سیستم وردپرس

طراحی انواع سایت وردپرس در مشهد, طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت وردپرس در مشهد

در حال حاضر اکثر شرکت‌های دولتی و نیمه‌دولتی به دلیل مزیت‌هایی که سیستم وردپرس دارد اولین انتخابشان برای طراحی سایت استفاده از وردپرس است. در زیر به مزیت‌های طراحی سایت وردپرس در مشهد اشاره ‌کرده‌ایم:

  1. اولین و اصلی‌ترین مزیت این سیستم وجود پلتفرمی ساده و رایگان است که افراد بدون اینکه درگیر نوشتن کدهای سخت شوند می‌توانند از آن استفاده نمایند.
  2. تمام قالب‌های سیستم وردپرس به‌صورت بهینه‌شده هستند. همچنین این سیستم یک سیستم مدیریتی حرفه‌ای دارد که افراد می‌توانند به‌راحتی از آن برای مدیریت سایت خود استفاده نمایند.
  3. اگر قصد دارید سایتی با امکانات حرفه‌ای داشته باشید می‌توانید به‌راحتی با استفاده از افزونه‌های مختلف یک سایت حرفه‌ای طراحی نمایید.
  4. نکته جالبی که در دستگاه‌های وردپرس وجود دارد این است که سادگی و رایگان بودن این سیستم باعث نشده است که امنیت آن کم شود. ازاین‌رو سیستم‌هایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند دارای امنیت بسیار بالایی هستند.
  5. یکی از مزیت‌های بسیار مهم سایت‌هایی که با وردپرس طراحی‌شده است این است که افراد می‌توانند با استفاده از افزونه‌های دقیق و به‌جا سایتی طبق اصول سئو داشته باشند.

مزیت‌های این سیستم باعث شده است که هر فردی در هر گوشه‌ای از دنیا بتواند از آن استفاده نماید و دغدغه‌ای برای امنیت نداشته باشد.

چرا طراحی سایت وردپرس در مشهد؟

طراحی انواع سایت وردپرس در مشهد, طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت وردپرس در مشهد

حال با توجه به مزیت‌های کلی این سیستم سؤالی که پیش می‌آید این است که چرا باید طراحی سایت وردپرس خود را به تیم ما در مشهد بسپارید. در زیر سعی کرده‌ایم به این سؤال شما پاسخ دهیم:

سعی کرده‌ایم از قالب‌هایی استفاده کنیم که مطابق باسلیقه و نیاز ایرانیان است. هر فردی با هر درجه از سواد و اطلاعات حداقل کامپیوتری می‌تواند به‌راحتی با این سیستم کار کند و به‌راحتی سیستم خود را مدیریت نماید. بدون نگرانی می‌توانید سایتی با امنیت بالای داشته باشید و نگرانی برای هک شدن نداشته باشید. می‌توانید با استفاده از سیستم هرزمانی که می‌خواهید پوسته سایت خود را به‌روزرسانی نمایید. قالب خود را انتخاب کنید و بدون هیچ مشکلی آن را بر روی سایت خود پیاده‌سازی کنید.

برخی از سایت‌ها قابلیت این را ندارند که بر روی گوشی و یا تبلت به‌صورت کامل و واضح نمایش داده شوند اما با استفاده از این سیستم می‌توانید سایتی داشته باشید که به‌راحتی بر روی تمامی گوشی‌ها، لپ‌تاپ و تبلت‌ها به‌صورت کامل و واضح نمایش داده شود.

سخن پایانی

از سال ۲۰۰۳ که سیستم وردپرس برای طراحی سایت وارد بازار شد بیشتر افراد برای اینکه سایت حرفه‌ای با امنیت بالا داشته باشند از این سیستم برای طراحی سایت خود استفاده کردند. طراحی سایت وردپرس در مشهد مزیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین آن سادگی و امنیت بالای آن‌ها است.

 

vatantech یکی از شرکت های طراحی سایت در مشهد است که با استفاده از سیستم وردپرس سایت های با کیفیت و استاندارد طراحی می‌کنند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *