طراحی سایت شرکتی در مشهد

مدت زمان مطالعه مقاله طراحی سایت شرکتی در مشهد :۹ دقیقه


در حال حاضر کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین خدمات خود را به مشتریانشان ارائه می‌دهند؛ اما اگر شما به تازگی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اید و به دنبال ایجاد یک سایت حرفه‌ای برای معرفی شرکتتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با وطن تک تا انتهای این مطلب همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم به بررسی نکات مهم درباره طراحی سایت شرکتی در مشهد بپردازیم.

مقدمه

در سال‌های اخیر تعداد شرکت‌هایی که در زمینه‌های مشابهی فعالیت می‌کنند افزایش پیدا کرده است به همین دلیل همه آن‌ها تلاش می‌کنند تا با استفاده از تبلیغات، حضور در شبکه‌های اجتماعی مختلف و راه‌اندازی یک سایت شرکتی خدمات خود را به افراد بیشتری معرفی کنند. البته در حال حاضر کسب و کارهای زیادی وجود دارند که به صورت آنلاین خدمات خود را به مشتریانشان ارائه می‌دهند؛ اما اگر شما به تازگی فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اید و به دنبال ایجاد یک سایت حرفه‌ای برای معرفی شرکتتان هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم با وطن تک تا انتهای این مطلب همراه باشید زیرا در ادامه قصد داریم به بررسی نکات مهم درباره طراحی سایت شرکتی در مشهد بپردازیم.

 

هدف از طراحی سایت شرکتی در مشهد چیست؟

طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت شرکتی, طراحی سایت شرکتی در مشهد

زمانی که صحبت از طراحی سایت در مشهد می‌شود؛ بسیاری از افراد این موضوع را مطرح می‌کنند که کسب و کار آن‌ها به اندازه کافی در میان مردم شناخته شده است پس نیازی به راه‌اندازی یک سایت برای معرفی محصولات یا خدماتشان ندارند. اگر شما نیز جزو این دسته افراد هستید؛ بهتر است بدانید که سخت در اشتباهید زیرا امروزه بیشتر برندهای بین‌المللی نیز برای معرفی خدمات خود اقدام به راه‌اندازی سایت‌های حرفه‌ای و قدرتمند کرده‌اند. آن‌ها تلاش می‌کنند تا از این طریق مشتریان جدیدی برای گسترش کسب و کارشان پیدا کنند. اگر شما نتوانید حضور مؤثری در فضای مجازی داشته باشید، به زودی رقبایتان سهم شما را در بازار تصاحب خواهند کرد زیرا بسیاری از افراد در اولین مرحله برای رفع نیازهایشان به سراغ اینترنت می‌روند و محصول یا خدمات مورد نیازشان را در آن جستجو می‌کنند.

همچنین داشتن یک سایت استاندارد به شما کمک می‌کند تا وجه خوبی در میان مشتریانتان داشته باشید. در واقع این طور می‌توان گفت که داشتن یک سایت شرکتی برای کسب و کارهایی که در مشهد فعالیت می‌کنند یک نوع اعتبار محسوب می‌شود پس به شما توصیه می‌کنیم اگر هنوز برای طراحی یک سایت شرکتی کاری انجام نداده‌اید، هر چه سریع‌تر با به سراغ یک شرکت معتبر و حرفه‌ای برای طراحی سایت شرکتتان بروید. شرکت طراحی سایت وطن تک این آمادگی را دارد تا در کمترین زمان ممکن و با قیمتی مناسب یک سایت شرکتی مناسب و استاندارد را برای شما طراحی و پیاده‌سازی کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید از طریق شماره تماس‌های درج شده در سایت با مشاوران ما تماس بگیرید.

 

عواملی در تعیین قیمت طراحی سایت شرکتی در مشهد مؤثر هستند؟

طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت شرکتی, طراحی سایت شرکتی در مشهد

هزینه‌های طراحی سایت شرکتی در مشهد ممکن است با شهرهای دیگر قدری تفاوت داشته باشد با این حال اکثر شرکت‌های طراحی سایت تلاش می‌کنند تا با ارائه یک قیمت مناسب به مشتریانشان، آن‌ها را ترغیب کنند تا پروژه طراحی سایت شرکتشان را به آن‌ها بسپارند. با این حال بهتر است بدانید که عوامل زیر جزو مهم‌ترین معیارها برای تعیین هزینه طراحی سایت شرکتی است.

تأثیر هاست و دامنه در طراحی سایت شرکتی در مشهد

برای راه‌اندازی یک سایت باید هاست و دامنه‌ای مناسب خریداری کرد. دامنه همان آدرس سایت است و هاست فضایی برای ذخیره‌سازی اطلاعات سایت می‌باشد. هزینه دامنه و هاست می‌تواند باعث افزایش قیمت سایت شرکتی شود. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که سایت‌های شرکتی برخلاف سایت‌های فروشگاهی نیازی به فضای زیادی برای ذخیره‌سازی اطلاعاتشان ندارند. پسوند دامنه سایت شما می‌تواند در افزایش قیمت‌ها تأثیرگذار باشد. به عنوان مثال دامنه.ir بسیار ارزان‌تر از.com است.

طراحی سایت اختصاصی

شما برای سفارش طراحی سایت شرکتی در مشهد دو راه پیش رو دارید. راه اول انتخاب طراحی سایت به وسیله قالب‌های آماده وردپرس است و راه دوم سفارش سایتی است که از ابتدا به صورت اختصاصی کد نویسی شده باشد. قیمت طراحی سایت‌های وردپرسی با قالب آماده بسیار کمتر از سایتی است که به صورت اختصاصی کد نویسی شده باشد زیرا زمانی که صرف طراحی سایت می‌شود بیشتر است. همچنین دستمزدی که برنامه‌نویس برای طراحی اختصاصی یک سایت دریافت می‌کند به مراتب بالاتر خواهد بود. البته بهتر است بدانید که برای سایت‌های شرکتی استفاده از قالب‌های آماده وردپرس کفایت می‌کند و به خوبی پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود.

سئو و بهینه سازی

سئو نقش مهمی در افزایش تعداد مخاطبان سایت شما دارد. هر چه قدر رتبه سایتتان در جستجوگر گوگل بالاتر باشد به همان میزان نیز افراد بیشتری وارد سایت شما می‌شوند. بخشی از سئوی سایت بر عهده کسی است که کار طراحی سایت انجام می‌دهد؛ اما بخش دیگری از سئو مربوط به تولید محتوا می‌شود که جزو وظایف طراح سایت تلقی نمی‌شود. البته برخی از شرکت‌های طراحی سایت وظیفه تولید محتوا را نیز بر عهده می‌گیرند؛ اما شما باید یک قرارداد جداگانه برای سئو و تولید محتوا با آن‌ها امضا کنید.

در فرایند طراحی سایت شرکتی چه استاندارد هایی باید رعایت شود؟

طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت شرکتی, طراحی سایت شرکتی در مشهد

  • ریسپانسیو یا واکنشگرا بودن: امروزه ریسپانسیو بودن یک سایت جزو ویژگی‌های اولیه یک سایت حرفه‌ای محسوب می‌شود زیرا بسیاری از کاربران اینترنت با استفاده از گوشی‌های موبایل، تبلت و… وارد سایت‌های مختلف می‌شوند. اگر سایتی قابلیت واکنشگرا بودن را نداشته باشد، به صورت کامل در وسایل ارتباطی مختلف به نمایش درنمی‌آید و این مسئله می‌تواند باعث ایجاد نارضایتی کاربران سایتتان شود.
  • ساخت فرم‌های اختصاصی: در سایت‌های شرکتی معمولاً فرم‌هایی برای استخدام، پذیرش نمایندگی و … وجود دارد. ایجاد این فرم‌ها به شما کمک می‌کند تا بتوانید از طریق سایتتان با افرادی که علاقه‌مند به همکاری با شما هستند آشنا شوید. شما با توجه به نیازها و خواسته‌هایتان می‌توانید فیلدهای مختلفی را در این فرم‌ها ایجاد کنید.
  • طراحی مناسب صفحه تماس با ما: اگر وارد سایت‌ شرکت‌های معتبری در زمینه‌های مختلف شوید متوجه خواهید شد که در طراحی صفحه تماس با ما، ظرافت‌های زیادی به کار رفته است. بسیاری از کاربران سایت زمانی که می‌خواهند با شما ارتباط برقرار کنند، وارد صفحه تماس با ما می‌شوند. اگر اطلاعات درج شده در این صفحه ناقص باشد و یا اطلاعات لازم را در اختیار کاربر قرار ندهد ممکن است شما به راحتی مشتری خود را از دست بدهید پس در هنگام سفارش طراحی سایت شرکتی در مشهد تأکید زیادی بر روی طراحی مناسب این صفحه داشته باشید.

سخن پایانی

یکی از خدماتی که شرکت‌های طراحی سایت به مشتریانشان ارائه می‌دهند طراحی سایت شرکتی است. این سایت‌ها دارای ویژگی‌های مختلفی هستند که آن‌ها را نسبت به سایت‌های دیگر متمایز می‌کند. مهم‌ترین دلیل طراحی سایت‌های شرکتی افزایش تعداد مشتریان یک شرکت است زیرا امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن محصولات یا خدماتی که به آن‌ها احتیاج دارند به سراغ اینترنت می‌روند بنابراین اگر شما نیز به تازگی کسب و کاری را راه‌اندازی کرده‌اید و یا هنوز سایتی برای شرکتتان ندارید بهتر است هر چه زودتر به فکر ایجاد یک سایت شرکتی استاندارد برای معرفی خدماتتان باشید.

 

شرکت طراحی سایت وطن تک، یکی از بهترین شرکت های طراحی سایت است که کلیه خدمات و طراحی انواع سایت مانند طراحی سایت شرکتی در مشهد را بر عهده می‌گیرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *