طراحی سایت هتل در مشهد

 

مدت زمان مطالعه مقاله طراحی سایت هتل در مشهد :۱۱ دقیقه


اگر به عنوان مدیر یک هتل هنوز سایت مناسبی برای هتل‌تان راه‌اندازی نکرده‌اید و یا سایت کنونی شما از امکانات کافی برخوردار نیست؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با نکات مهم درباره طراحی سایت هتل در مشهد با وطن تک تا انتهای این مطلب همراه شوید.

 

مقدمه

سایت یک هتل باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ وجود چه امکاناتی در سایت هتل‌ها و مراکز اقامتی ضروری است؟ هتل‌ها و سایر مراکز اقامتی نیز مانند کسب و کارهای دیگر، برای افزایش تعداد مشتریانشان به سایت نیاز دارند. امروزه داشتن سایت برای تمام هتل‌ها ضروری است زیرا بسیاری از افراد تمایل دارند که قبل از سفر، مکان مناسبی را برای اقامتشان رزرو کند. اگر به عنوان مدیر یک هتل هنوز سایت مناسبی برای هتل‌تان راه‌اندازی نکرده‌اید و یا سایت کنونی شما از امکانات کافی برخوردار نیست؛ به شما پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی با نکات مهم درباره طراحی سایت هتل در مشهد با وطن تک تا انتهای این مطلب همراه شوید.

در طراحی سایت هتل در مشهد باید به چه نکاتی توجه شود؟

طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت هتل در مشهد

مشهد یکی از مهم‌ترین شهرهای زیارتی ایران است به همین دلیل این شهر هر ساله میزبان تعداد زیادی گردشگر از شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای مسلمان است. حضور گردشگران در این شهر باعث شده تا صنعت گردشگری و هتلداری در مشهد پیشرفت زیادی داشته باشد به نحوی که امروزه شاهد تعداد زیادی هتل پنج ستاره و مجلل در مشهد هستیم. هتل‌ها و مراکز اقامتی برای این که بتواند خدمات مناسبی را به مسافران ارائه دهند باید یک سایت استاندارد و متناسب با نیازهای مشتریانشان داشته باشند به همین دلیل ما در ادامه به بررسی تمام نکاتی که برای طراحی سایت هتل در مشهد باید به آن‌ها توجه داشته باشید می‌پردازیم.

نقش تجربه کاربری در طراحی سایت هتل در مشهد

تجربه کاربری برای طراحی سایت در مشهد اهمیت زیادی دارد زیرا امروزه تعداد کسب و کارهایی که در زمینه‌های مشابه فعالیت می‌کنند به قدری زیاد شده است که اگر نتوانید مشتریانتان را مجاب کنید که شما بهتر از رقبایتان هستید؛ قطعاً با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. اگر تجربه کاربری سایت شما به نحوی باشد که کاربر بتواند به راحتی به امکانات سایت دسترسی داشته باشد به احتمال زیاد در آینده باز هم به سراغ سایت شما خواهد آمد؛ در غیر این صورت شما یکی از مشتریان بالقوه خود را از دست خواهید داد. افراد حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت هتل به خوبی رفتار کاربران شما را تحلیل می‌کنند و بر اساس آن تغییراتی را در سایت به وجود می‌آورند که کاربر در هنگام استفاده از سایت برای رزرو هتل با مشکلی مواجه نشود.

طراحی یک سایت چندزبانه

سایت‌ هتل‌ها و مراکز اقامتی به خصوص در شهر مشهد که تعداد زائران خارجی آن نسبتاً زیاد است باید چندزبانه باشد. اگر به سایت‌ هتل‌های معروف در مشهد مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که اکثر آن‌ها به سه زبان عربی، انگلیسی و فارسی قابل دسترسی هستند. وجود چنین امکانی به کاربران خارجی سایت شما این حق انتخاب را می‌دهد که بتوانند با استفاده از زبان مادری‌شان و یا زبانی که به آن تسلط دارند اتاق رزرو کنند. یک سایت چندزبانه استاندارد می‌تواند هتل شما را نسبت به سایر هتل‌های دیگر متمایز کند؛ بنابراین اگر هنوز چنین امکانی در سایت شما وجود ندارد بهتر است برای ارتقا سایت از یک شرکت طراحی سایت هتل در مشهد کمک بگیرید.

طراحی ظاهر و گرافیک سایت

توجه به ظاهر سایت و استفاده از عکس‌های باکیفیت باعث می‌شود تا مشتری علاقه بیشتری به رزرو اتاق در هتل شما پیدا کند. ما به افرادی که قصد راه‌اندازی یک سایت برای هتل یا سایر مراکز اقامتی را دارند، توصیه می‌کنیم که از فضای هتل عکس‌های باکیفیتی تهیه کنند تا طراح سایت بتواند از آن‌ها برای زیباتر شدن سایت و معرفی هر چه بهتر هتل استفاده کند. یکی از بخش‌هایی که در تمام سایت‌های هتل‌ها قرار دارد، گالری عکس یا اسلاید تصاویری از هتل است. این بخش می‌تواند به خوبی بیانگر امکانات هتل شما باشد پس این بخش را در طراحی سایت هتل در مشهد فراموش نکنید.

سئو یا بهینه‌سازی سایت

امروزه بسیاری از افراد برای پیدا کردن هتل، رستوران و … به اینترنت مراجعه می‌کنند و در گوگل به دنبال مکان‌های مورد علاقه خود می‌گردند؛ بنابراین اگر سایت شما در جستجوگر گوگل رتبه خوبی نداشته باشد، احتمال این که افراد جدیدی با هتل شما آشنا شوند بسیار کمتر خواهد بود. به همین دلیل است که سئو برای تمام سایت‌ها از اهمیت زیادی برخوردار است و مدیران هتل‌های مختلف تلاش می‌کنند تا با استفاده از روش‌های گوناگونی جایگاه بهتری برای سایت خود در موتور جستجوگر گوگل پیدا کنند. بخشی از سئو یا بهینه‌سازی سایت بر عهده طراح سایت است و بخش دیگر آن مربوط به متخصصین سئو و تولید محتوا می‌باشد.

چه بخش‌های باید در سایت یک هتل وجود داشته باشد؟

طراحی سایت در مشهد, طراحی سایت هتل در مشهد

یک سایت کامل و استاندارد برای هتل‌ها یا مراکز اقامتی باید دارای بخش‌های مختلفی باشد. هر کدام از این بخش‌ها باید به نحوی طراحی شوند که کاربر به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشد. یکی از مهم‌ترین صفحه‌های یک سایت هتل، بخش تماس با ما و درباره ما است. در صفحه درباره ما باید تمام اطلاعات لازم درباره تاریخچه هتل و … به صورت کامل و واضح نوشته شود. بخش تماس با ما باید حاوی شماره‌های تماس با هتل و آدرس دقیق هتل باشد. همچنین بهتر است در این صفحه از نقشه گوگل برای نشان دادن آدرس دقیق هتل استفاده شود. در صفحه مربوط به رزرو اتاق نیز وجود فیلترهای مختلف مانند قیمت، تعداد تخت خواب، تاریخ و مدت زمان رزرو باید وجود داشته باشد. این فیلترها به کاربران سایت شما کمک می‌کند تا بتوانند راحت‌تر به جستجوی اتاقی متناسب با نیازها و بودجه سفرشان بپردازند. شرایط رزرو هتل، مدارک لازم برای رزرو اتاق، نحوه پرداخت هزینه هتل و … نیز از جمله اطلاعات ضروری هستند که باید در سایت وجود داشته باشند.

سخن پایانی

طراحی سایت هتل در مشهد نیازمند تجربه و دانش کافی در این زمینه است. سایت یک هتل نشان‌دهنده خدمات و امکاناتی است که هتل به مشتریانش ارائه می‌دهد؛ بنابراین باید برای طراحی سایت زمان و هزینه کافی را در نظر بگیرید. سایت یک هتل باید دارای بخش‌های مختلفی مانند رزرو، تماس با، درباره ما و … باشد. طراحی هر کدام از این صفحات نیز از اهمیت زیادی برخوردارند. شرکت طراحی سایت وطن تک با استفاده از افراد مجرب و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت می‌تواند به شما در راه‌اندازی یک سایت قدرتمند و استاندارد کمک کند. برای دریافت مشاوره‌های بیشتر در این زمینه می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *