طراحی سایت داینامیک در مشهد

 

مدت زمان مطالعه مقاله طراحی سایت هتل در مشهد :۱۱ دقیقه


یکی از مسائل مهمی که بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت به آن توجه داشته باشید استاتیک یا داینامیک بدون سایت است. سایت‌های استاتیک و داینامیک تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با طراحی سایت داینامیک در مشهد بیشتر آشنا کنیم و به بررسی تفاوت‌های سایت‌های داینامیک و استاتیک بپردازیم؛ پس با وطن تک همراه شوید.

 

مقدمه

روز به روز تعداد کاربران اینترنت افزایش می‌یابد و افراد بیشتری به اینترنت پر سرعت دسترسی پیدا می‌کنند. به همین دلیل است که شما امروزه همه کسب و کارها می‌خواهند برای معرفی بهتر محصولاتشان و پیدا کردن مشتریان جدید، یک سایت اختصاصی داشته باشند. یکی از مسائل مهمی که بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت به آن توجه داشته باشید استاتیک یا داینامیک بدون سایت است. سایت‌های استاتیک و داینامیک تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند به همین دلیل ما در این مطلب قصد داریم تا شما را با طراحی سایت داینامیک در مشهد بیشتر آشنا کنیم و به بررسی تفاوت‌های سایت‌های داینامیک و استاتیک بپردازیم؛ پس با وطن تک همراه شوید.

طراحی سایت داینامیک در مشهد چگونه است؟

خدمات طراحی سایت داینامیک در مشهد, طراحی سایت داینامیک در مشهد, قیمت طراحی سایت داینامیک در مشهد

سایت‌های داینامیک یا پویا نسبت به سایت‌های استاتیک یا ایستا پیچیده‌تر هستند. در واقع برای طراحی سایت داینامیک در مشهد باید امکان اتصال سایت به یک پایگاه داده وجود داشته باشد تا مدیر سایت بتواند به صورت آنلاین محتواهای منتشر شده در سایت را تغییر دهد و یا محتواهای جدیدی را در آن منتشر کند. همچنین سایت‌های داینامیک دارای پنل مدیریتی حرفه‌ای‌تری هستند و خودتان به عنوان مدیر سایت می‌توانید برخی از تغییرات را بر روی آن‌ها اعمال کنید در صورتی که در سایت‌های استاتیک چنین قابلیتی وجود ندارد و برای انجام هر گونه تغییری باید با شرکت طراح سایت تماس بگیرید و از آن‌ها بخواهید که تغییرات مورد نظر شما را در سایت اعمال کنند.

همچنین بهتر است بدانید که برای انجام هر گونه تغییری در سایت‌های استاتیک باید مبلغی را به شرکت طراحی سایت در مشهد بپردازید. در نتیجه، پیگیری مداوم و هزینه‌هایی که برای مدیریت یک سایت استاتیک باید پرداخت شود، بسیار زیاد خواهد بود. البته سایت‌های استاتیک و داینامیک تفاوت‌های دیگری نیز با یکدیگر دارند که در بخش بعدی به صورت مفصل به بررسی آن‌ها خواهیم پرداخت.

تفاوت طراحی سایت استاتیک و طراحی سایت داینامیک در مشهد

خدمات طراحی سایت داینامیک در مشهد, طراحی سایت داینامیک در مشهد, قیمت طراحی سایت داینامیک در مشهد

معمولاً افرادی سفارش طراحی سایت‌های استاتیک را به شرکت‌های طراحی سایت در مشهد می‌دهند که نمی‌خواهند به صورت مداوم تغییری در سایت به وجود بیاورند. این سایت‌ها بیشتر جنبه معرفی یک شرکت با کسب و کار را دارد. از دیگر ویژگی‌هایی سایت‌های استاتیک می‌توان به عدم ارائه خدمات به صورت آنلاین و عدم به‌روزرسانی اشاره کرد. هزینه طراحی سایت استاتیک بسیار پایین است به همین دلیل اگر می‌خواهید از سایت به عنوان یک کاتالوگ برای معرفی کسب و کارتان استفاده کنید، سایت‌های استاتیک برای شما مناسب خواهند بود. سایت‌های داینامیک برخلاف سایت‌های استاتیک دائماً در حال به‌روزرسانی هستند. این نوع سایت‌ها یک پنل مدیریتی پیشرفته دارند که مدیریت سایت را آسان‌تر می‌کند.

البته به خاطر داشته باشید که طراحی سایت داینامیک هزینه بیشتری نسبت به سایت‌های استاتیک دارد. همچنین برخی از سایت‌ها در این تقسیم‌بندی جایی ندارند. این سایت‌ها داینامیک نیستند اما مشخصه‌های یک سایت استاتیک را نیز ندارند. به سایت‌هایی که چنین ویژگی‌هایی دارند، سایت‌های نیمه پویا می‌گویند. در سایت‌های نیمه پویا بحث تولید محتوا ضرورتی ندارد؛ اما با استفاده از فرم‌های مختلفی که در سایت طراحی شده کاربر می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند.

سایت‌های داینامیک چه مزایا و معایبی دارند؟

خدمات طراحی سایت داینامیک در مشهد, طراحی سایت داینامیک در مشهد, قیمت طراحی سایت داینامیک در مشهد

بسیاری از افراد به دلیل این که می‌توانند به‌راحتی سایتشان را به‌روزرسانی کنند و مطلب جدیدی در آن منتشر کنند علاقمند به طراحی سایت داینامیک در مشهد هستند. همان‌طور که می‌دانید فقط داشتن یک سایت نمی‌تواند به شما در افزایش تعداد مشتریانتان کمک کند بلکه پس از راه‌اندازی یک سایت باید به فکر بهبود جایگاه آن در جستجوگر گوگل نیز باشید. تولید محتوا نقش بسیار مهمی در سئوی سایت ایفا می‌کند؛ بنابراین اگر سایت شما داینامیک نباشد به سختی می‌توانید محتواهای تولید شده برای سایتتان را منتشر کرده و در معرض دید کاربران قرار دهید به همین دلیل است که امروزه بیشتر مدیران کسب و کارها تمایل دارند که یک سایت داینامیک داشته باشند. سایتی که به راحتی بتوان آن را مدیریت کرد و همیشه به‌روز نگه داشت.

اگر سایت‌های داینامیک به درستی طراحی و پیاده‌سازی شوند و مدیریت آن‌ها به خوبی انجام شود، می‌توان گفت که هیچ ایرادی در سایت‌های داینامیک وجود ندارد اما اگر در هر کدام از این مراحل کوتاهی شود ممکن است برخی ایرادات در این سایت‌ها نمایان شود. به عنوان مثال امنیت سایت‌های استاتیک بیشتر از سایت‌های داینامیک است زیرا سایت‌های داینامیک به دیتابیس متصل هستند و اگر در کدنویسی یا طراحی آن ایراداتی وجود داشته باشد ممکن است امنیت سایت با مشکلاتی مواجه شود. به همین دلیل است که ما به افرادی که تمایل به داشتن یک سایت داینامیک اختصاصی دارند توصیه می‌کنیم که برای طراحی سایت داینامیک در مشهد با شرکت‌های معتبر و حرفه‌ای در زمینه طراحی سایت همکاری کنند.

هزینه طراحی سایت داینامیک در مشهد چقدر است؟

خدمات طراحی سایت داینامیک در مشهد, طراحی سایت داینامیک در مشهد, قیمت طراحی سایت داینامیک در مشهد

با توجه به مزایایی مانند انعطاف‌پذیری بالا، صرفه‌جویی در زمان برای به‌روزرسانی، امکان تقسیم مدیریت سایت بین چند نفر و… هزینه طراحی سایت داینامیک نسبت به سایت‌های استاتیک بیشتر است. با این حال عوامل دیگری نیز می‌تواند در افزایش یا کاهش قیمت سایت دخیل باشد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • میزان اعتبار و پشتیبانی شرکت طراحی سایت: شرکت‌های مختلف برای طراحی سایت‌های داینامیک قیمت‌های متفاوتی را به مشتریانشان پیشنهاد می‌دهند. در این میان معمولاً شرکت‌های معتبر و باسابقه هزینه بیشتری بابت طراحی سایت و پشتیبانی از مشتریانشان دریافت می‌کنند.
  • طراحی صفحات سایت: میزان خواسته‌ها و نیازهای مشتریان طراحی سایت داینامیک در مشهد ارتباط مستقیمی با قیمت تمام شده یک سایت داینامیک دارد. برخی از افراد به واسطه نوع کسب و کاری که دارند ترجیح می‌دهند برخی صفحات به سایتشان اضافه یا از آن حذف شود. با این حال بیشتر سایت‌های استاندارد از قوانین یکسانی در طراحی تبعیت می‌کنند.

سخن پایانی

سایت‌های داینامیک نسبت به سایت‌های استاتیک مزایای بیشتری دارند. به عنوان مثال شما می‌توانید مدیریت سایت خود را به چندین نفر بسپارید و یا برای آن‌ها دسترسی‌های متفاوتی را تعریف کنید. امروزه بیشتر سایت‌ها به صورت داینامیک طراحی و پیاده‌سازی می‌شوند زیرا پنل مدیریتی این نوع سایت‌ها قوی‌تر است و  مدیریت آن به خصوص برای افراد غیرحرفه‌ای آسان‌تر است. روش‌های مختلفی برای افزایش امنیت سایت‌های داینامیک وجود دارد اما اگر افرادی که کار طراحی سایت داینامیک را انجام می‌دهند در این زمینه تخصص نداشته باشند، ممکن است از نظر امنیتی برای سایت مشکلات زیادی به وجود بیاید.

 

شما می‌توانید به کلیک بر روی لینک زیر و مراجعه به سایت وطن تک از این سایت بازدید کنید و از خدمات این سایت بهره‌مند شوید.

https://www.vatantech.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *