قیمت طراحی سایت

 

مقدمه

امروزه بازاریابی دیجیتال اثر بسیاری بر روی اکثر کسب و کارها و مشاغل دارد. از آن‌جایی که این روزها خرید کالا و یا خدمات به صورت اینترنتی فراهم شده است، دور ماندن از فروش اینترنتی و یا به طور کل بازاریابی دیجیتال می‌تواند ضرر بزرگی به کسب و کارها برساند. در دنیای امروز داشتن یک وب‌سایت قدم بزرگی در شناساندن برند شما به افراد یک جامعه است. سایت وطن تک در زمینه طراحی سایت تجربه طولانی مدتی دارد، به همین دلیل اگر در رابطه با نیاز به داشتن سایت و همچنین قیمت طراحی سایت در مشهد به اطلاعات بیشتری نیاز دارید، این مقاله و بازدید از بخش‌های مختلف سایت وطن تک را از دست ندهید.

چرا باید سایت داشته باشیم؟

هزینه طراحی سایت

اگر کسب و کار شما به صورتی است که می‌توانید از فروش اینترنتی نیز کسب درآمد داشته باشید، استفاده نکردن از این بستر می‌تواند ضرر بسیاری به کسب و کارتان برساند. این روزها فروش اینترنتی در ایران بسیار بیشتر از گذشته شده است و افراد بیشتری خرید اینترنتی را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند. به طور مثال میزان تراکنش خرید‌های اینترنتی در پایان سال ۱۳۹۵ در ایران به ۹۹ هزار میلیارد تومان رسید. همین آمار و ارقام نشان می‌دهد که بستر اینترنت چه بازار بزرگ و در حال رشدی است که استفاده نکردن از این بستر و چشم‌پوشی از آن چه ضررهای هنگفتی را می‌تواند به شما وارد نماید. در صورتی که دارای کسب و کاری در شهر مشهد و خواهان طراحی یک سایت فروشگاهی هستید، و همچنین به دنبال تعرفه و قیمت طراحی سایت در مشهد می‌‌‌گردید، با جستجو در سایت وطن تک می‌‌‌توانید به هزینه‌‌‌ها و ویژگی‌‌‌های پلن طراحی سایت فروشگاهی دسترسی پیدا کنید.

اگر کسب و کار شما به صورتی است که فروش اینترنتی در کسب درآمد شما جایی ندارد و نمی‌توانید کالاها و یا خدمات خود را به صورت اینترنتی به فروش برسانید، شاید برایتان این سوال پیش بیاید که چرا نیازمند یک وب‌سایت هستید و داشتن یک وب‌سایت به چه صورت می‌تواند در افزایش فروش شما تاثیر بگذارد. در ادامه دلایلی آورده‌ایم که امید است با خواندن این دلایل به جواب سوالتان برسید.

داشتن یک راه بازاریابی مدرن با داشتن یک وب‌سایت

داشتن یک وب‌سایت برند شما را به صورت همیشگی به افرادی که از اینترنت استفاده می‌کنند، معرفی می‌کند. یک وب‌سایت مانند بیلبوردی است که در بستر اینترنت نصب کرده‌اید و روزانه افراد بسیاری از آن دیدن می‌کنند. البته هزینه و قیمت طراحی سایت در مشهد بسیار پایین‌تر از نصب یک بیلبورد در سطح شهر خواهد بود، از این رو داشتن یک وب‌سایت در هزینه‌های تبلیغاتی شما نیز تاثیر بسیاری خواهد گذاشت. حتی اگر کسب و کار شما به صورتی نیست که بتوانید فروش اینترنتی چه به صورت تک و چه به صورت عمده داشته باشید، تبلیغات در اینترنت به کمک یک وب‌سایت مشتریان بیشتری را با برند شما آشنا کرده و همین امر به کسب درآمد بیشتر برای شما می‌افزاید.

گفتنی است تنها داشتن یک وب‌سایت نمی‌تواند به صورت همیشگی شما را در مرکز توجه در اینترنت قرار بدهد، بلکه باید از سئو، شبکه‌های اجتماعی و … برای بیشتر دیده شدن سایت خود استفاده کنید. بیشتر دیده شدن سایت برابر با بیشتر دیده شدن کسب و کار شما خواهد بود.

استفاده‌ی بسیار مردم از اینترنت

هزینه طراحی سایت

این روزها مردم اطلاعات مهم خود را از اینترنت دریافت می‌کنند و به نوعی از اینترنت به عنوان یک دفترچه تلفن استفاده می‌کنند. جستجو در موتورهای جستجویی مانند گوگل به روتین معمولی تبدیل شده است تا جایی که اکثر مواقع کوچکترین اطلاعاتی را نیز با جستجو در گوگل به دست می‌آوریم. به طور مثال پیدا کردن دندانپزشکی در منطقه زندگی خود، اطلاعات یک کتاب خاص و … به راحتی به کمک گوگل میسر خواهد شد. داشتن وبسایت همچنین راهی برای بازاریابی است و بی اهمیتی به آن اشتباه بزرگی برای هر کسب و کاری خواهد بود. قیمت طراحی سایت در مشهد در مقایسه با هزینه‌های نیروی فروش ناچیز است.

افزایش اعتبار کسب و کار با داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای

این روزها مردم از اکثر مشاغل درخواست وب‌سایتشان را می‌کنند تا بتوانند کالاهای تولیدی و یا خدمات ارائه شده توسط آن‌ها را به راحتی و تنها با چند کلیک در خانه مشاهده کنند و همچنین بتوانند اعتماد بیشتری به آن کسب و کار پیدا کنند. در صورت نداشتن سایت، در بسیاری از مواقع مشتری به جای خرید از شما و یا استفاده از خدمات ارائه شده توسط شما، به سراغ رقیبتان که سایتی اختصاصی برای خود دارد، می‌روند و در نهایت به آن‌ها اعتماد کرده و خرید خود را از آن برند انجام می‌دهند. از این رو داشتن یک وب‌سایت هم اعتبار شما را در نزد مشتریان بالا می‌برد و هم موجب پیشی گرفتن از رقیبانتان می‌شود. پس اطلاع از قیمت طراحی سایت و چگونگی فرایند ساخت سایت بسیار اهمیت دارد.

 

جمع‌آوری اطلاعات مشتریان به کمک وب‌سایت

استفاده از اطلاعات مشتریان برای بازاریابی‌های اس ام اسی و ایمیلی اهمیت بالایی دارد. به طور قطع برای شما سخت خواهد بود که اطلاعات تک تک مشتری‌های خود را در هنگام مراجعه حضوری دریافت کنید. داشتن یک وب‌سایت این مسیر را برای شما راحت خواهد کرد زیرا به راحتی می‌توانید به ایمیل‌ها و شماره تلفن‌های افرادی که در سایت شما ثبت نام کرده‌اند، دسترسی داشته باشید و با استفاده از این ایمیل‌ها و شماره‌ها خبرنامه‌ها و یا تخفیف‌های ویژه را به اطلاع آن‌ها برسانید. به این صورت بسیاری از مشتریان بالقوه خود را به مشتری بالفعل تبدیل خواهید کرد.

توسعه کسب‌وکارهای اینترنتی رفتن بازار به سوی فضای دیجیتال

هزینه طراحی سایت

افراد بسیاری هستند که به گشتن در مغازه‌ها و خرید حضوری علاقه خاصی ندارند. اگر شما برای کسب و کارتان وب‌سایتی داشته باشید که به مانند یک ویترین رفتار کند و تمامی محصولات ارائه شده را به همراه اطلاعات کافی در اختیار مشتری قرار بدهد، مشتری از قبل می‌تواند اطلاعات مربوط به کالاها را به دست آورده و تنها با یک بار مراجعه به فروشگاه شما خرید خود را انجام دهد. به طور کل داشتن یک وب‌سایت که به عنوان یک ویترین عمل کند امروزه به یکی از مهم‌ترین روش‌های بازاریابی تبدیل شده است.

سخن پایانی

سایت وطن تک با بیشتر از ۸ سال سابقه در زمینه طراحی سایت در مشهد، در هر زمینه‌ای و مرتبط با هر کسب و کاری قابلیت طراحی سایت داشته و برای هر زمینه‌ای قیمت و امکانات به خصوصی در نظر گرفته است. اگر به دنبال طراحی سایت در شهر مشهد هستید، با مراجعه به بخش طراحی سایت در مشهد در سایت وطن تک، می‌توانید قیمت طراحی سایت در مشهد برای هر زمینه مختلف اعم از طراحی سایت شخصی، طراحی سایت شرکتی، طراحی سایت فروشگاهی و طراحی سایت فروشگاهی حرفه‌ای را مشاهده کنید. گفتنی است مشاوران وطن تک همه روزه پاسخ‌گوی سوالات شما در رابطه با طراحی سایت خواهند بود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *