طراحی سایت آموزشگاهی در مشهد

آموزشگاه‌ها مانند دیگر مشاغل نیازمند داشتن وبسایتی برای حضور در دنیا مجازی هستند. به کمک وبسایت‌ها و حضور در دنیای اینترنت، آموزشگاه‌ها می‌توانند کلاس‌های آموزشی خود را تبلیغ کرده و به کمک همین تبلیغ‌ها به درآمد بیشتری برسند. اگر دارای آموزشگاهی در شهر مشهد هستید و به دنبال داشتن سایتی برای آن هستید، وطن تک در زمینه طراحی سایت آموزشگاهی در مشهد می‌تواند کمک‌رسان شما باشد.

چرا یک آموزشگاه به سایت نیاز دارد؟

Array

آموزشگاه‌ها به کمک داشتن یک سایت می‌توانند آموزشگاه خود را در دنیای مجازی معرفی کنند. یک سایت آموزشگاهی را می‌توانید مانند یک بروشور از تمامی کلاس‌های آموزشی آموزشگاه مذکور در نظر بگیرید با این تفاوت که همیشگی بوده و امکان گم شدن آن توسط مردم وجود ندارد. در نتیجه افراد خیلی راحت می‌توانند با مراجعه به سایت در هر زمان با کلاس‌های آموزشی ارائه شده آشنا شوند.

یک آموزشگاه نیازمند ارائه زمان‌بندی کلاس‌های خود است. تصور کنید هر فردی که به دنبال یافتن تایم یک کلاس خاص است با آموزشگاه تماس گرفته و سوال خود را بپرسد. این قضیه هم برای فرد مورد نظر و هم برای منشی آموزشگاه خسته کننده خواهد بود. وجود یک سایت می‌تواند این قضیه را حل کرده و جدول زمان‌بندی کلاس‌های آموزشی را در هر زمان به اطلاع مردم برساند.

بسیاری از آموزشگاه‌ها در گذشته برای ثبت نام کلاس‌ها، از روش سنتی و کاغذی استفاده می‌کردند. در این روش فردی که می‌خواست در آموزشگاه مذکور ثبت نام کند باید به صورت حضوری به آموزشگاه رفته و ثبت نام خود را انجام می‌داد. امروزه آموزشگاه‌ها با استفاده از دنیای اینترنت، قابلیت ثبت نام به صورت آنلاین را نیز اضافه کرده‌اند. به کمک این روش فرد به سایت مورد نظر رفته، کلاس مورد نظر خود را پیدا کرده و با ثبت نام و پرداخت پول به صورت اینترنتی بخش بزرگی از زمان خود را صرفه‌جویی می‌کند. این ویژگی را می‌توان جهشی بزرگ به دنیای مدرنیته دانست که نتیجه آن رضایت‌مندی بسیاری از مشتریان از عملکرد آموزشگاه خواهد بود.

در طراحی سایت آموزشگاهی چه امکاناتی باید رعایت شود؟

Array

امروزه مردم بسیاری از وقت خود را در دنیای مجازی و اینترنت می‌گذرانند. همچنین بیشتر مردم برای یافتن پاسخ سوالی آن را در گوگل سرچ می‌کنند. به همین دلایل داشتن یک سایت و رعایت اصول سئو و بهینه‌سازی برای آن می‌تواند آموزشگاه شما را در رتبه‌های بالای گوگل قرار دهد. قرار گرفتن در رتبه‌های بالای موتورهای جستجو به بیشتر شناخته شدن آموزشگاه شما کمک بسیاری می‌کند. از دیگر دلایل نیاز به طراحی سایت آموزشگاهی در مشهد معرفی خدمات ارائه شده در آموزشگاه در قالب یک سایت است. مانند تمامی سایت‌ها در حوزه‌های مختلف سایت‌های آموزشی نیز امکانات مخصوص به خود را دارند که در ادامه به معرفی این امکانات پرداخته‌ایم.

اخبار آموزشگاه

مراجعه‌کنندگان می‌توانند با مراجعه به بخش اخبار سایت از اتفاقات آموزشگاه مذکور باخبر شوند. به طور مثال آموزشگاه می‌خواهد در روز خاصی تعطیل باشد. به جز خبر دادن به صورت اس ام اسی و ایمیل، گفتن خبر تعطیلی آموزشگاه در وبسایت نیز ممکن است.

تاریخچه و معرفی آموزشگاه

آشنا شدن با تاریخچه آموزشگاه و اهداف آن از طریق وبسایت به کاربران کمک می‌کند با آموزشگاه آشنایی بیشتری پیدا کرده و با خیال راحت کلاس‌های آموزشی این آموزشگاه را انتخاب کنند. به طور مثال یک آموزشگاه کنکور با معرفی رتبه‌های خوب دانش‌آموزانش می‌تواند خود را به باقی دانش‌آموزی که به دنبال کلاس کنکور هستند معرفی کند و به کمک این مورد موجب پذیرش این دانش‌آموزان در آموزشگاه خود شود.

همچنین در طراحی سایت آموزشگاهی در مشهد استادان می‌توانند خود را به تفکیک زمینه‌ای که در آن تدریس می‌کنند، همراه با تجربه این اساتید و رزومه کاری آن‌ها معرفی کنند تا دانش‌آموزان به راحتی بتوانند با استاید آموزشگاه آشنا شوند و از بین آن‌ها استاد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

دوره‌های آموزشی در حال برگزاری و دوره‌های آموزشی در آینده

آموزشگاه‌ها در وبسایت خود می‌توانند دوره‌های آموزشی آموزشگاه و همچنین دوره‌هایی که قرار است در آینده به آموزشگاه اضافه شوند را از طریق وبسایت خود معرفی کنند.

توصیف سرفصل دوره‌های آموزشی

تنها معرفی دوره‌های آموزشی کافی نبوده بلکه لازم است آموزشگاه سرفصل دوره‌های آموزشی خود را به تفکیک توضیح دهد و معرفی کند تا کاربر مشکلی در رابطه با شناختن دوره‌های آموزشی نداشته باشد.

جدول زمان‌بندی کلاس‌ها

جدول زمان‌بندی کلاس‌ها یکی از بهترین امکاناتی است که در زمان طراحی سایت آموزشگاهی در مشهد باید به آن توجه کرد. گفتنی است این جدول باید به صورتی باشد که به راحتی در دسترس همه کاربران قرار بگیرد. به طور مثال خوب است جدول زمان‌بندی کلاس‌هایی که در حال حاضر در حال برگزار شدن هستند، در صفحه اول سایت دیده شود. و یا به طور مشخص در منو وجود داشته باشد تا با یک کلیک به جدول زمان‌بندی کلاس‌ها دسترسی داشته باشند.

ثبت‌نام آنلاین دوره‌ها

Array

همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، ثبت نام آنلاین یکی از امکاناتی است که در طراحی سایت در مشهد باید در نظر گرفته شود تا در وقت دانش‌پذیران صرفه‌جویی شود و موجب تعامل بهتر آن‌ها با آموزشگاه شود.

صدور کارنامه

صدور کارنامه به صورت اینترنتی یکی دیگر از قابلیت‌های خوب طراحی سایت آموزشگاهی در مشهد است.

صدور کارت آزمون

دریافت کارت آزمون بدون نیاز به حضور فیزیکی در وقت کاربران صرفه‌جویی کرده و موجب افزایش رضایت آن‌ها از آموزشگاه مذکور می‌شود.

فروش کتاب‌ها و جزوات

در آموزشگاه‌ها جزوات آموزشی و کتاب‌های خوبی توسط اساتید ارائه می‌شود که بسیاری از دانش‌آموزان علاقمند به دریافت آن‌ها هستند. به طور مثال تصور کنید آموزشگاه شما در شهری واقع شده و از محبوبیت خوبی برخوردار است ولی دانش‌پذیران شهرهای دیگر نمی‌توانند از این جزوات و کتاب‌ها استفاده کنند. با قابلیت اضافه کردن این کتاب‌ها و جزوات هم به صورت پی دی اف و هم به صورت چاپی، چنین قابلیتی برای دیگر افراد اضافه خواهد شد و منبع درآمد جداگانه‌ای برای آموزشگاه  نیز به وجود می‌آید.

نتیجه گیری

گروه طراحی وبسایت وطن تک در رابطه با طراحی سایت آموزشگاهی در مشهد امکانات متعددی به همراه قیمت معقولی را در اختیار مشتری‌های عزیز قرار می‌دهد. گفتنی است به جز امکانات گفته شده هر امکانات و قابلیت‌های دیگر نیز می‌توان به سایت اضافه و یا کم کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *