طراحی سایت کارخانه در مشهد

مانند هر کسب و کاری کارخانجات نیز برای فروش محصولات خود نیازمند بازاریاب‌ها و عرضه‌کننده‌ها هستند. به جز این موارد، تبلیغات نیز یکی از اصلی‌ترین نیازهای هر برندی برای فروش بیشتر است. حتی بهترین و با کیفیت‌ترین محصول هم بدون تبلیغ فروش خوبی نخواهد داشت. امروزه اکثر کارخانجات معتبر دارای سایتی هستند که به کمک آن اعتبار خود را نشان می‌دهند، از وبسایت خود برای تبلیغات استفاده می‌کنند و یا محصولات خود را در آن به فروش می‌رسانند. وطن تک در زمینه طراحی سایت کارخانه در مشهد تجربه زیادی داشته و در این مسیر می‌تواند همراه شما باشد.

یک کارخانه به عنوان یک مجموعه بزرگ از نیروی های انسانی، انواع تجهیزات و انبوه حساب های مالی نیازمند طراحی یک سایت برای مدیریت هر چه بهتر آن است. وطن تک یک شرکت طراحی سایت در مشهد است که به شما پیشنهاد می‌کند تا انتها مقاله طراحی سایت کارخانه در مشهد همراه شوید.

 

سایت‌ کارخانه دارای‌ چه مزایایی است؟

Array

در گذشته کارخانه‌ها برای تبلیغات خود بیشتر از تلویزیون، بیلبوردهای تبلیغاتی و روزنامه‌ها استفاده می‌کردند. امروزه نیز این تبلیغات به قوت خود پابرجا هستند ولی با توجه به تغییر سلیقه مردم و استفاده بسیار از اینترنت و فضای مجازی، تبلیغات در فضای مجازی به یکی از مهم‌ترین فاکتورهای تبلیغات تبدیل شده است. بر اساس آخرین آمار منتشر شده این روزها مردم ۵۰% از زمان خود را در دنیای مجازی و اینترنت می‌گذرانند، از این رو می‌توان گفت این روزها توجه مردم بر روی تبلیغات دنیای مجازی بیشتر از تبلیغات در دنیای واقعی شده است. حضور در مقابل چشمان مردم زیادی که روزانه از فضای مجازی استفاده می‌کنند، نیاز به یک سایت برای یک کارخانه و یا شرکت را نشان می‌دهد. شما می‌توانید از وبسایت خود به عنوان یک کاتالوگ برای نمایش محصولات خود استفاده کنید.

از دیگر مزایای طراحی سایت کارخانه در مشهد افزایش اعتبار آن‌ها در برابر مشتریان داخلی و خارجی است. اگر به صورت بین‌المللی نیز فعالیت دارید، استفاده از یک سایت چندزبانه می‌تواند اعتبار شما را در پیش مشتریان خارجی بالا ببرد. همچنین سایت‌های کارخانه‌ای می‌توانند در رقابت با رقیبانتان ظاهر شده و در این زمینه نیز کمک‌رسان کارخانه‌ها باشند.

یکی از مزایای خوبی که سایت‌های مرتبط به کارخانه‌ها دارند، فروش محصولات به صورت عمومی است. این مورد موجب کمتر شدن واسطه‌ها شده و کارخانه می‌تواند سود کامل از محصول خود را دریافت کند. البته این فروش بیشتر به صورت عمده خواهد بود و فروش تک معمولا در دستور کار کارخانه‌ها جای نمی‌گیرد. گفتنی است بسیاری از کارخانه‌ها از وبسایت خود تنها برای نمایش محصولات استفاده می‌کنند و به دنبال فروش از طریق سایت نیستند، ولی فروش آنلاین نیز می‌تواند در این دسته از وبسایت‌ها جای بگیرد.

یک سایت کارخانه باید دارای چه امکاناتی باشد؟

وبسایت مرتبط به یک کارخانه می‌تواند امکانات متفاوتی با توجه به نیاز آن کارخانه داشته باشد. در زیر به معرفی برخی از این امکانات که در طراحی سایت کارخانه در مشهد مهم است، پرداخته‌ایم.

امکان خرید آنلاین محصولات

Array

برخی از محصولات تولیدی کارخانه‌ها که به صورت تک نیز قابل فروش هستند، می‌توانند در قسمت فروشگاه وبسایت کارخانه‌ها به فروش برسند. البته کارخانه‌ها می‌توانند محصولات خود را به صورت عمده نیز در بخش فروشگاه خود به مشتریان بفروشند. گفتنی است انتخاب هر کدام از این موارد و یا هیچ‌کدام از آن‌ها به نظر مسئول کارخانه و یا مسئول دیجیتال مارکتینگ کارخانه مد نظر برمی‌گردد.

ایجاد سیستم همکاری در فروش

از بهترین امکاناتی که در طراحی سایت کارخانه در مشهد بسیار حائز اهمیت است، ایجاد بخشی برای سیستم همکاری در فروش است. در این بخش هرکس می‌تواند لینکی خصوصی برای خود دریافت کند و شروع به کسب و کار از طریق سایت کند. به نوعی هر کس می‌تواند به بازاریابی برای کارخانه تبدیل شود. این ویژگی در کنار کسب درآمد بیشتر برای کارخانه، نوعی بازاریابی نیز برای آن کارخانه محسوب می‌شود. از دیگر مزایای این روش ایجاد شغل کوچکی برای عده‌ای از افراد جامعه است.

ایجاد بخش وبلاگ

بسیاری از کارخانجات در سایت‌های خود بخشی تحت عنوان وبلاگ را پدید آورده‌اند و در آن جا مقالات آموزشی در رابطه با محصولات خود را منتشر می‌کنند. در این بخش کارخانه‌ها می‌توانند دستورالعمل کار با محصول تولیدی خود را نیز قرار دهند. به طور مثال یک کارخانه تولید لبنیات می‌تواند مقالاتی در رابطه با خواص محصولات تولیدی خود را در بخش وبلاگ منتشر کند.

ایجاد بخش اخبار کارخانه

منتشر کردن خبرهای جدید مرتبط به یک کارخانه می‌تواند در سایت مربوط به آن کارخانه جای بگیرد. به طور مثال کارخانه تولید لوازم الکترونیکی می‌تواند خبر از آپدیت محصولات خود و یا تولید محصول جدید را در بخش اخبار سایت جای بدهد. افتخارات به دست آمده برای کارخانه نیز در این بخش می‌تواند قرار بگیرد.

ایجاد صفحه‌ای برای استخدام کارمندان

بسیاری از کارخانه‌ها در سایت خود بخشی را به عنوان استخدام نیروی جدید قرار می‌دهند. از این طریق افراد زیادی می‌توانند رزومه خود را برای کارخانه ارسال کنند و بخش کارگزینی کارخانه پس از بررسی رزومه‌ها با آنان تماس داشته باشند. گفتنی است وبسایت‌ها استخدام کارمندان را آسان‌تر از گذشته کرده است.

اهمیت سئو در طراحی سایت کارخانه

Array

طراحی سایت کارخانه و داشتن یک وبسایت آخرین کاری نیست که باید انجام دهید. پس از طراحی سایت، سایت نیازمند سئو مناسب است تا بتواند رتبه خوبی در گوگل به دست آورد. سئو کارآمد کمک به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو به خصوص گوگل می‌کند. این روزها مردم برای اطلاع پیدا کردن از هر چیزی آن را در گوگل سرچ می‌کنند. اگر سایت شما سئو خوبی نداشته باشد، برند شما به کاربران معرفی نخواهد شد. بازدید نکردن از سایت، سایت را به یک کاتالوگ آنلاین تبدیل خواهید کرد، به همین دلیل بهتر است توجه بسیاری به این بخش از سایت خود داشته باشید. در صورتی که سایت شما رتبه خوبی در گوگل نداشته باشد، سایت رقیب شما به کاربران نمایش داده خواهد شد و این مورد موجب شکست شما در برابر رقیبانتان می‌شود.

هم در زمینه طراحی سایت کارخانه در مشهد و هم سئو این سایت می‌توانید با وطن تک همکاری داشته باشید.

نتیجه گیری

اگر دارای کارخانه و یا واحد تولیدی هستید و تا به امروز به فکر تاسیس یک سایت نیفتاده‌اید، از خیل عظیمی از رقیبان خود عقب مانده‌اید. امروزه دیجیتال مارکتینگ را می‌توان یکی از مهم‌ترین بخش‌های بازاریابی به حساب آورد از این رو توجه به آن برای هر برندی حائز اهمیت است. برای طراحی سایت کارخانه در مشهد پلن‌های موجود در وطن تک می‌توانند برای شما مفید باشند. در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با طراحی سایت کارخانه می‌توانید همه روزه‌ها با پشتیبان‌های ما مشورت داشته باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *