طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی

با پیشرفت روزافزون تکلونوژی و فناوری اطلاعات بازار فروش و تجارت در فضای اینترنت بسیار توسعه پیدا کرد. بسیار از کسب و کار ها هم برای پیشرفت در تبادل و افزایش فروش وارد این فضا شده اند. یکی از مهم ترین گام ها برای ورود به این فضا طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی است. طراحی سایت باعث افزایش بازدید و صرفه جویی در زمان و هزینه، و در نهایت کسب درآمد بیش تر می‌شود.

 

امروزه افراد بسیاری از اینترنت استفاده می‌کنند و زمان بسیاری از روز خود را در اینترنت می‌گذرانند. به همین دلیل اینترنت به بستری مناسب برای جذب مشتری تبدیل شده است. دنیای بزرگ اینترنت موجب شده هر کسب و کاری به دنبال تبلیغ در این فضا باشد تا به صورت مجازی نیز بتواند مشتریانی را برای کسب و کار خود به دست آورد. یکی از بهترین راه‌ها برای تبلیغ کسب و کار، طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی است. در یک کلام می‌توان گفت داشتن وب‌سایت به هر کسب و کاری چه سنتی و چه مدرن کمک بسیاری خواهد کرد.

شرکت وطن تک در زمینه طراحی سایت در مشهد ، انتخاب خوبی برای ورود کسب و کار های سنتی به فضای دیجیتال است. این شرکت با ارائه بهترین خدمات طراحی سایت انتخاب خوبی برای انجام طراحی سایت خود است.

 

چرا کسب و کارهای سنتی به وب سایت نیاز دارند؟

Array

در این مقاله به معرفی دلایلی که چرا داشتن وب سایت به کسب و کارهای سنتی کمک می‌کند، پرداخته‌ایم.

 

دیده شدن بیشتر کسب و کار

اولین گزینه‌ای که برای بیشتر دیده شدن کسب و کار به ذهن هر صاحب شغلی می‌رسد، تبلیغات است. تبلیغات در دنیای واقعی هزینه بسیاری را به وجود می‌آورد، از این رو بسیاری از افراد به دلیل هزینه‌های بالای تبلیغات نمی‌توانند به سمت استفاده از تبلیغات در دنیای واقعی بروند. به همین دلیل تصمیم می‌گیرند از دنیای مجازی و بستر بزرگی که به وسیله اینترنت فراهم شده است، برای تبلیغات استفاده کنند. تبلیغات در دنیای مجازی هزینه‌ای بسیار پایین‌تر دارد. یکی از راه‌های تبلیغات در اینترنت، طراحی یک وبسایت برای کسب و کار سنتی است. طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی به منزله داشتن تبلیغات همیشگی در بستر اینترنت است و همچنین به عنوان یک ویترین مجازی از محصولات کسب و کار مذکور در دنیای مجازی عمل می‌کند. به همین دلیل لازم است در صورتی که در هر بخش از اینترنت به تبلیغ کسب و کار خود پرداختید، در آخر مخاطبان را به سمت وبسایت خود هدایت کنید.

حال این تبلیغات می‌تواند به صورت ایمیل مارکتینگ و یا تبلیغ کسب و کار در شبکه‌های اجتماعی مختلف مثل تلگرام و اینستاگرام باشد.

 

معرفی بهتر محصولات و خدمات

Array

هر کسب و کاری در حال ارائه یک سری محصولات تولیدی و یا خدمات است. به کمک یک وبسایت، کسب و کارهای سنتی می‌توانند محصولات و یا خدمات خود را به بخش بزرگی از افراد در این دنیای مجازی معرفی کنند. همان‌طور که پیش‌تر گفته شد، وبسایت به منزله یک ویترین مجازی است که در آن محصولات و خدمات را به معرض دید مشتریان می‌گذارید.

یکی از مزایای معرفی محصولات و خدمات به این روش برای کاربران این است که کاربران می‌توانند در محیطی آرام و به دور از شلوغی، محصولات و خدمات ارائه شده توسط کسب و کار مذکور را مشاهده کرده و با دقت به مقایسه بین آن‌ها و ویژگی‌هایشان بپردازند. به این طریق به راحتی می‌توانند محصول و یا خدمت مورد نظر خود را از سایت خریداری نمایند. از طرف دیگر می‌توانند با این محصولات و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوند و پس از آن به صورت حضوری برای خرید محصولات کسب و کار مذکور به فروشگاه مراجعه کنند. در نهایت صاحب کسب و کار به هدفی که از تاسیس وبسایت زده می‌رسد که یعنی همان کسب درآمد بیشتر به واسطه اینترنت.

 

دسترسی بیشتر

با کمک طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی می‌توانید از هر شهر دیگری در ایران و یا حتی از کشورهای دیگر نیز مشتری داشته باشید و به این طریق در دسترس جامعه بیشتری از کاربران قرار بگیرید. برای خرید از یک وبسایت مهم نیست که شما در چه شهری و مشتری در چه شهری قرار دارد، تنها به وسیله اینترنت می‌توانید با هم ارتباط برقرار کنید.

 

صرفه‌جویی در زمان مشتریان

Array

برای خرید به صورت حضوری مشتریان باید زمانی را صرف کرده و به فروشگاه شما بیایند. بسیاری از افراد به دلیل مشغله‌های بسیار زمانی را برای مراجعه حضوری به فروشگاه نداشته و به همین دلیل بیشتر به دنبال خرید اینترنتی هستند. داشتن وبسایت برای کسب و کارهای سنتی چنین افرادی را نیز به مشتری تبدیل می‌کند و در نهایت موجب افزایش تعداد مشتری‌ها، افزایش درآمد و رونق کسب و کار خواهد شد.

 

حضور در موتور جستجوی گوگل

این روزها مردم به دنبال هر چه که باشند، آن را در گوگل سرچ می‌کنند. گوگل به عنوان محبوب‌ترین موتور جستجو در دنیای امروز، جایگاه بزرگی را در بین کاربران اینترنت به دست آورده است. اگر وبسایت کسب و کار سنتی مذکور، اصول سئو را رعایت کرده باشد، به صدر لیست جستجوی گوگل راه پیدا می‌کند و از این طریق نیز موجب رونق بخشیدن کسب و کار مذکور می‌شود.

 

دریافت بازخورد از مشتریان

Array

به کمک بخش کامنت‌ها در صفحه هر محصول می‌توانید نظرات مشتریان خود را دریافت کنید. همچنین از طریق فرم‌های نظرسنجی نیز می‌توانید بازخورد از سمت مشتریان دریافت کنید تا به کمک این بازخوردها بتوانید کار خود را بهتر کرده و ارتقا دهید. مشتریان از طریق اینترنت می‌توانند بر روی نظری که می‌دهند با آرامش خاطر فکر کرده تا بهترین نظری که می‌توانند را در رابطه با محصولات و یا خدمات شما ارائه دهند.

 

اطلاع‌رسانی به مشتریان

با طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی و درخواست از مشتریان برای ثبت نام در وبسایت می‌توانید به طور دسته جمعی به ایمیل‌ها و شماره تلفن‌های مشتریان دسترسی پیدا کنید. این کار بسیار راحت‌تر از دریافت ایمیل و یا شماره تلفن مشتریان به صورت حضوری است. به همین دلیل با در دست داشتن مجموعه‌ای از ایمیل‌ها و شماره تلفن‌ها می‌توانید اخبار مرتبط با کسب و کارتان را مانند تخفیف‌های فصلی در اختیار مشتری‌ها قرار دهید. ارسال یکجای پیامک و یا ایمیل کاری راحت است در صورتی که اعلام چنین اخباری به صورت سنتی و حضوری امکان‌پذیر نیست.

 

باقی ماندن در چرخه رقابت صنعت

در هر صنعتی که کار می‌کنید، برای دور نماندن از دنیای امروز و باقی ماندن در چرخه رقابت، لازم است اقداماتی که دیگر رقیبان انجام می‌دهند را انجام دهید. تاسیس یک وبسایت چیزی است که اکثر کسب و کارها به فکر آن افتاده و یا در حال حاضر دارای وبسایتی هستند. پس برای دور نماندن از چرخه رقابت، هر کسب و کار سنتی نیاز به یک وبسایت دارد.

 

نتیجه گیری

برای افزایش بهره‌وری هر کسب و کاری حتی کسب و کارهای سنتی نیاز به یک وبسایت وجود دارد. رعایت اصول و استانداردهای طراحی سایت برای کسب و کارهای سنتی اهمیت بسیاری دارد به همین دلیل بهتر است کار وبسایت خود را به شرکت‌های معتبر بسپارید. در این زمینه وطن تک می‌تواند به شما کمک کرده و مناسب‌ترین سایت با کسب و کارتان را برای شما طراحی کند.

 

شرکت وطن تک با ارائه تمامی خدمات طراحی سایت با بهترین کیفیت آماده خدمت رسانی و دریافت سفارش از سوی شماست!

www.vatantech.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *