تاثیر طراحی سایت در رشد کسب و کار در مشهد

امروزه کسب و کار های مختلف برای توسعه بازار هدف خود نیاز مبرمی به یک سایت فروشگاهی یا شرکتی دارند. در صورتی که در سالهای دور تر این موضوع چندان حائز اهمیت نبود و تاثیر آن چندان محسوس نبود. ولی امروز اگر کسب و کاری در دنیای اینترنت وجود نداشته باشد به زودی روی زمین هم نخواهد بود.و تاثیر طراحی سایت در بقای کسب و کار ها در مشهد شدیدا محسوس است.

اگر می خواهید از سایر رقبا جا نمانید و کسب و کار خود را حفظ کنید و یا آن را توسعه دهید، حتما به یک وب سایت نیاز دارید. اگر هنوز تصمیم به راه اندازی وب سایت نگرفته اید بهتر هست هر چه سریعتر اقدام به این کار کنید. هر روزی که رقبای شما در جهان اینترنت فعالیت می کنند و شما هنوز سایت نداشته باشید از رقبا جا خواهید ماند.پس زودتر به فکر توسعه کسب و کارتان باشید.

شاید با خود بگویید من در شبکه های اجتماعی و بدون وب سایت و بدون هزینه در حال فعالیت هستم و در آمدم را کسب میکنم. اما به این نکته توجه داشته باشید که شبکه های اجتماعی به هیچ عنوان نمی توانند خلع وب سایت را برای شما پر کنند. حتی شبکه های اجتماعی شما باید در خدمت سایت تان باشند. در ادامه به دلایل مهم این موضوع خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

اول – در دسترس بودن دائمی سایت برای مشتریان

اگر کسب و کار شما صرفا فیزیکی باشد وقتی کسی می خواهد یک محصول را خریداری کند، باید به مغازه یا فروشگاه یا دفتر کار شما مراجعه کند. امکان دارد در زمان مراجعه مشتری، شما حضور نداشته باشید و مشتری با در بسته روبرو شود. طبیعتا در چنین شرایطی مشتری نیاز خود را از طریق فروشگاه دیگری تامین می کند. شما باید همیشه در دسترس باشید!

اگر وب سایت داشته باشید این مشکل را به راحتی حل کرده اید. سایت شما بجای شما همیشه و همه جا در دسترس مشتریان تان است. شخص می تواند بدون اینکه زمان زیادی صرف کند در منزل یا محل کار خرید خود را انجام دهد.

دوم – هزینه های پایین و صرفه جویی در هزینه ها

طراحی سایت در مشهد مثل هر موضوع دیگری نیاز به هزینه دارد. برای راه اندازی یک سایت نیاز به سه عنصر دارید. هاست یا فضای میزبانی و دامنه یا  آدرس سایت و طراحی سایت در مشهد. اصلی ترین هزینه شما بابت طراحی سایت است. مبالغ دامنه و هاست چندان قابل توجه نیست که به شکل سالیانه یا گاهی اوقات ماهیانه قابل پرداخت است.

ولی همه این هزینه در مجموع خیلی کمتر از راه اندازی یک کسب و کار فیزیکی است. برای اطلاع از هزینه های طراحی سایت اینجا را کلیک کنید.

سوم – اهمیت طراحی سایت در توسعه بازار فروش

با داشتن یک وب سایت شما می توانید ۲۴ ساعت شبانه روز و بدون در نظر گرفتن مرز های جغرافیایی از همه نقاط جهان مشتری جذب کنید. بازار هدف خود را توسعه دهید و فروشتان را چند برابر کنید.

چهارم – روش های آسان بازاریابی

روش های بازاریابی متعددی فقط با داشتن وب سایت ممکن است. به طور مثال گوگل بدون هزینه برای شما بازاریابی می کند. فقط کافیست یک وب سایت داشته باشید و روی سئو سایتتان کار کنید.

به صورت کلی تبلیغات اینترنتی بسیار راحت تر از تبلیغات فیزیکی است. که البته این نوع تبلیغات با سرعت بالایی هم قابل انجام است.

پنجم – ایجاد اعتماد و ارتقاء اعتبار

مهم ترین موضوعی که برای یک کسب و کار وجود دارد اعتبار آن کسب و کار است. همچنین مشتری اعتبار کسب و کار شما را با رقبا مقایسه می کند. اصطلاحا وب سایت، کت و شلوار کسب و کار شماست. مشتریان با اطلاع از اینکه شما دارای وب سایتی امن هستید بسیار بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *