طراحی سایت شخصی در مشهد

وب سایت شخصی به شما کمک می‌کند تا در شغل خود معروف تر و موفق‌تر باشید. چون امروزه بسیاری از افراد در مرحله اول، برای رفع نیازهای خود به سراغ اینترنت می‌روند و در آن به جستجو می‌پردازند. بنابراین اگر شما دارای یک ‌سایت شخصی باشید، احتمال این که بتوانید در پروژه‌های کاری بزرگ سهمی داشته باشید بیشتر می‌شود. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی نکاتی مهمی که در هنگام سفارش طراحی سایت شخصی باید مدنظر داشته باشید بپردازیم. برخی از افراد تصور می‌کنند که فقط کسانی به سایت شخصی نیاز دارند که جزو افراد مشهور و شناخته‌شده در جامعه باشند در حالی که هر فردی با هر میزان تجربه در زمینه کاری خود می‌تواند یک وب‌سایت شخصی داشته باشد و از آن برای معرفی رزومه خود استفاده کند.

در طراحی سایت شخصی چه نکاتی را باید رعایت کنیم؟

طراحی سایت شخصی در مشهد, نکات مهم طراحی سایت شخصی در مشهد

طراحی سایت شخصی با طراحی یک سایت فروشگاهی تفاوت‌های زیادی دارد. همان‌طور که شما در یک سایت فروشگاهی نیاز به آپشن‌هایی مانند سبد خرید، درگاه پرداخت و… دارید، در طراحی سایت شخصی نیز باید نکات خاصی مدنظر قرار بگیرد تا سایت شما کارایی لازم را داشته باشد و کاربران در هنگام ورود به سایت شخصیتان بتوانند از لحظه ورود متوجه شغل و مهارت‌های شما بشوند. برخی از نکات مهمی که در هنگام طراحی سایت شخصی باید به آن‌ها توجه شود؛ به شرح زیر است.

ریسپانسیو بودن سایت

طراحی سایت شخصی در مشهد, نکات مهم طراحی سایت شخصی در مشهد

همان‌طور که می‌دانید امروزه به وسیله ابزارهای مختلفی مانند تلفن همراه، تبلت و کامپیوتر می‌توان به اینترنت متصل شد بنابراین یکی از ابتدایی‌ترین مسائلی که باید در طراحی سایت شخصی در مشهد مورد توجه قرار بگیرد ریسپانسیو بودن یا واکنش گرایی سایت است؛ به عبارت دیگر یک کاربر باید بتواند سایت شما را به صورت کامل و بدون هیچ نقصی از طریق دستگاه‌های مختلف مشاهده کند. حتماً تاکنون سایت‌هایی را مشاهده کرده‌اید که وقتی از طریق گوشی همراهتان وارد آن‌ها می‌شوید نمی‌توانید سایت را به طور کامل ببینید و یا امکان استفاده از برخی امکانات سایت برای شما وجود ندارد؛ درحالی که وقتی به وسیله کامپیوتر وارد همان سایت می‌شوید هیچ مشکلی برای مشاهده کامل سایت و یا استفاده از امکانات آن ندارید.

در چنین سایت‌هایی به واکنش گرایی توجه نشده است به همین دلیل کاربر هنگام ورود به این سایت‌ها توسط ابزارهای مختلف تجربه کاربری متفاوتی خواهد داشت. امروزه ریسپانسیو نبودن سایت یک ایراد بسیار بزرگ تلقی می‌شود پس اگر قصد راه‌اندازی یک سایت شخصی را دارید، حتماً به این مسئله توجه داشته باشید.

ظاهر سایت

زمانی که یک کاربر برای اولین بار وارد سایت شما می‌شود، شکل ظاهری سایت است که می‌تواند او را علاقمند به گشت و گذار در سایت شما بکند پس به هیچ وجه اهمیت شکل ظاهری سایت را که در اصطلاح به آن واسط کاربری می‌گویند نادیده نگیرید. فرض کنید شما برای اولین بار یک فروشگاه بسیار مجلل با ویترین‌های رنگارنگ را می‌بینید. واکنش شما در هنگام مشاهده چنین فروشگاهی چیست؟ پاسخ این سؤال کاملاً واضح است؛ حتی اگر تمایلی به خرید نداشته باشید باز هم ترجیح می‌دهید برای دیدن بخش‌های مختلف فروشگاه وارد آن شوید.

یک سایت با ظاهری زیبا نیز همانند یک فروشگاه با ویترین‌های جذاب است پس در هنگام سفارش طراحی سایت در مشهد بهتر است تأکید زیادی بر روی User Interface سایتتان داشته باشید. نکته دیگری که باید در مورد ظاهر سایتان به خاطر داشته باشید ارتباط نحوه طراحی آن با نوع شغلتان است. قطعاً ظاهر سایت فردی که در زمینه آی‌تی فعالیت دارد باید با سایت یک طراح دکوراسیون متفاوت باشد.

سرعت سایت

فرض کنید بر روی یک سایت کلیک کرده‌اید اما هنوز بعد از گذشتن چند ثانیه هیچ اثری از سایت مورد نظر نمی‌بینید در چنین حالتی چه واکنشی نشان می‌دهید؟ قطعاً از سایت خارج می‌شوید و در سایت‌های دیگر به دنبال پاسخ سؤالاتتان می‌گردید. به خاطر داشته باشید که سرعت سایت (Page Speed) اهمیت زیادی در بهبود تجربه کاربری و همچنین سئو سایت شما دارد. زمانی که کاربران به سرعت پس از کلیک کردن بر روی آدرس یک سایت، آن را ترک می‌کنند این پیام برای گوگل فرستاده خواهد شد که سایت شما نتوانسته است به نیازهای کاربرانش پاسخ بدهد.

در چنین حالتی گوگل ترجیح می‌دهد سایت‌هایی را در جایگاه‌های اول صفحه جستجو نشان بدهد که کاربران علاقه بیشتری به آن‌ها نشان می‌دهند پس می‌توانید حدس بزنید که اگر سایت شما ضعفی در این زمینه داشته باشد چقدر می‌تواند در از بین رفتن جایگاهش در جستجوگر گوگل تأثیرگذار باشد. یکی از عوامل مهم ترک کردن سایت توسط کاربران، سرعت پایین آن است بنابراین همیشه به کمک ابزارهای مختلف سرعت سایت خود را بسنجید و اگر ایرادی وجود دارد سریع‌تر آن را برطرف کنید.

دسترسی راحت سایت

زمانی وارد یک سایت می شوید دوست دارید به راحتی و هرچه سریع تر به بخش مورد نظر خود برسید. در اینجا وظیفه طراح رساندن سریع کاربر به هدف است. به عنوان مثلا وب سایت شما دارای یک منو است که در هر زیر منو، چند زیر منوی دیگر وجود دارد. کاربر دوست دارید حداکثر با سه کلیک به محصول، مقاله، صفحه یا هدف خود برسد. در این خصوص باید سایت تان از نظر UX بهینه شده باشد.

تاثیر کدنویسی بر سئوی سایت

طراحی سایت شخصی در مشهد, نکات مهم طراحی سایت شخصی در مشهد

به خاطر داشته باشید که هر چه قدر کدنویسی قالب سایت تمیزتر و حرفه‌ای‌تر باشد به همان نسبت نیز توسعه سایت در آینده راحت‌تر خواهد بود. همچنین کدنویسی درست و اصولی می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در سئوی سایت داشته باشد بنابراین به شما پیشنهاد می‌کنیم طراحی سایت شخصی خود را به شرکت‌های باتجربه در طراحی سایت بسپارید زیرا شما نمی‌توانید بدون دانش برنامه‌نویسی بر نحوه کدنویسی سایت خود نظارت داشته باشید پس بهتر است افرادی پروژه شما را انجام بدهند که قابل اعتماد هستند و از دانش کافی در این زمینه برخوردارند.

نتیجه گیری

سرعت سایت، طراحی ظاهری و ریسپانسیو بودن از جمله مواردی هستند که بهتر است در هنگام سفارش طراحی سایت بر روی آن‌ها تأکید داشته باشید. تیم طراحی سایت وطن تک می‌تواند بهترین سایت شخصی را برای شما با توجه به نیازها و بودجه‌ای که در اختیار دارید طراحی و پیاده‌سازی کند. تمام مراحل طراحی سایت شخصی در مشهد توسط افراد حرفه‌ای و با تجربه در این زمینه انجام خواهد شد. همچنین وطن تک برای اطمینان خاطر شما از نحوه اجرای مراحل طراحی سایت، این امکان را برای شما فراهم می‌کند که در صورت تمایل به گزارش کامل پیشرفت پروژه دسترسی داشته باشید.

از شما دعوت می‌شود برای دریافت مشاوره تخصصی، بازدید از محصولات و اطلاع از تعرفه و خدمات دیگر با کلیک بر روی لینک زیر به سایت وطن تک مراجعه کنید. 

https://www.vatantech.com/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *