ساخت وبسایت فروشگاهی در مشهد

ساخت وبسایت فروشگاهی یکی از موضوعاتی است که در این چند ساله توجه مدیران کسب و کار های مختلف را به خود جلب کرده است. ما نیز به همین دلیل در این مقاله به موضوع ساخت وبسایت فروشگاهی در مشهد پرداخته ایم.

 

 

مقدمه

استفاده از دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی دیجیتال این روزها یکی از اصلی‌ترین اقداماتی است که برندها برای محبوبیت بیشتر و همچنین فروش بیشتر انجام می‌دهند. اگر دارای کسب و کاری هستید که می‌توانید محصولات و یا خدمات خود را در بستر اینترنت به فروش بگذارید، وبسایت‌های فروشگاهی یکی از بهترین اقداماتی است که در رابطه با دیجیتال مارکتینگ می‌توانید انجام دهید. سایتی که امکانات خوبی داشته و در کنار آن جلوه زیبایی نیز داشته باشد، به هر چه بیشتر شناخته شدن برند شما کمک بسیاری خواهد کرد. وطن تک با سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت در مشهد می‌تواند کمک‌کننده شما در این مسیر باشد.

سایت‌های فروشگاهی چه نوع سایت‌هایی هستند؟

Array

سایت‌های فروشگاهی به مانند یک فروشگاه از محصولات شماست که در بستر اینترنت جای گرفته و از طریق فضای مجازی ارتباط بین فروشنده و مشتری را فراهم می‌سازد. به بیان دیگر این سایت‌ها به مانند ویترینی از محصولات و خدمات شما در فضای مجازی عمل می‌کنند. در فضای مجازی راه‌های بسیاری برای ارتباط بین فروشنده و مشتری وجود دارد، به طور مثال امروزه از شبکه‌های اجتماعی نیز برای فروش کالا به صورت اینترنتی استفاده می‌شود. ولی تجربه ثابت کرده داشتن یک سایت فروشگاهی، کلاس کاری کسب و کار شما را بالا خواهد برد و موجب اطمینان خاطر بیشتر برای مشتریان خواهد شد.

همان‌طور که می‌دانید تبلیغات چه در دنیای واقعی و چه در دنیای مجازی هزینه بسیار بالایی را درپی خواهد داشت. یکی دیگر از قابلیت‌های ساخت وبسایت فروشگاهی در مشهد کمتر کردن هزینه مرتبط به تبلیغات است. یک وبسایت فروشگاهی می‌تواند موجب آشنایی هر چه بیشتر افراد با برند شما شود. البته صرف داشتن یک وبسایت فروشگاهی برای این کار کافی نیست، بلکه کار بر روی آپلود محصولات و سئو آن‌ها نیز در به موفقیت رسیدن وبسایت فروشگاهی تاثیر به‌سزایی دارد.

 

در هنگام ساخت وبسایت فروشگاهی در مشهد به چه چیزهایی باید توجه کرد؟

Array

به طور کل هر وبسایت فروشگاهی‌ای می‌تواند بخش‌های مختلفی داشته باشد ولی بخش‌هایی هستند که از اصلی‌ترین قسمت‌های یک وبسایت فروشگاهی محسوب می‌شوند، این بخش‌ها عبارتند از صفحه اصلی، صفحه تماس با ما، صفحه درباره ما و صفحه خدمات.

صفحه اصلی: هر وبسایتی دارای یک صفحه اصلی است و وبسایت‌های فروشگاهی نیز از این قائده مستثنی نیستند. در صفحه اصلی یک وبسایت فروشگاهی بازدیدکننده‌ها می‌توانند قسمت‌های مختلف سایت، محصولات محبوب و پرفروش، محصولات جدید و روند کاری فروشگاه را مشاهده کنند.

صفحه تماس با ما: در این صفحه باید روش‌های مختلف ارتباط با مشتری قرار داده شود. از این روش‌ها می‌توان به آدرس فروشگاه، شماره تماس، آدرس ایمیل، ساعات پاسخ‌گویی پشتیبان‌های سایت و … اشاره کرد.

صفحه درباره ما: در این صفحه می‌توان به معرفی کوتاهی از برند به علاوه میزان سال‌های فعالیت آن پرداخت. برخی از شرکت‌ها در صفحه درباره ما به توضیح هدف‌های شرکت خود نیز می‌پردازند.

صفحه خدمات: وبسایت‌های فروشگاهی با صفحه خدمات خود هستند که به یک سایت فروشگاهی تبدیل می‌شوند. در این صفحه باید خدمات و یا محصولات ارائه شده توسط برند خود را قرار دهید. از آن‌جایی که کاربران سایت‌های فروشگاهی بیشترین زمان خود را در این صفحه می‌گذرانند، طراحی بصری آن و همچنین وجود امکاناتی برای فیلتر کردن مصحولات از اهمیت بالایی برخوردار است.

گفتنی است محتواهای قرار گرفته در صفحه مرتبط به هر محصول تاثیر بسیاری بر روی کاربرپسند کردن سایت شما خواهد داشت. هر چه کالاهای تولیدی و یا خدمات ارائه شده به صورت بهتر و واضح‌تری معرفی شوند، مشتری راحت‌تر می‌تواند محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و از سایت شما خرید کند. تمام این موارد در ساخت وبسایت فروشگاهی در مشهد لحاظ می‌شود.

یک وبسایت فروشگاهی باید دارای چه ویژگی‌هایی باشد؟

Array

در سایت‌های فروشگاهی خدمات و کالاهای تولیدی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد. وبسایت‌های فروشگاهی به منزله ویترینی هستند که به صورت مجازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرند.

در ساخت وبسایت فروشگاهی در مشهد برای این که کاربرپسند باشد باید دارای یک درگاه پرداخت مطمئن باشد، سرعت بارگذاری خوبی داشته باشد تا مشتریان از گشتن در سایت خسته نشوند و سایت را ترک نکنند، طراحی بصری زیبایی داشته باشد تا مشتریان از ماندن طولانی مدت در وبسایت خسته نشوند، قابلیت توسعه یافتن داشته باشند و همچنین در هر دستگاهی به خوبی و بدون مشکل به نمایش در بیایند و یا به بیان دیگر ریسپانسیو باشند.

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که در رابطه با یک وبسایت فروشگاهی باید به آن توجه داشته باشید، طراحی ساده و بدون پیچیدگی آن است. وبسایت‌های فروشگاهی به خودی خود به دلیل وجود صفحات بسیار برای محصولات، وبسایت‌های شلوغی محسوب می‌شوند، طراحی شلوغ برای این دست سایت‌ها می‌تواند موفقیت و نرخ تبدیل سایت را به حد قابل توجهی پایین بیاورد. البته این امر به این منظور نیست که اطلاعات هر محصول را کاهش دهید، زیرا وجود اطلاعات و عکس‌های کافی از یک محصول است که مشتری را از خرید خود مطمئن می‌سازد.

عکس‌های باکیفیت برای محصولات تاثیر مثبتی بر روی مشتری خواهد گذاشت. در وبسایت‌های فروشگاهی عکس‌ها نیز مانند محتواها و جدول مشخصات جز اطلاعات یک محصول به شمار می‌رود. به طور کل عکس‌های موجود در یک وبسایت فروشگاهی یا تصاویر آماده در اینترنت هستند و یا عکس‌های اختصاصی تهیه شده توسط خود شما هستند. در صورت داشتن بودجه کافی بهتر است از مورد دوم برای پست‌های محصولات خود استفاده کنید تا بهترین عکس با بهترین زاویه را در اختیار مشتری قرار دهید. کاربران نیز تفاوت بین عکس‌های اختصاصی و عکس‌های دانلود شده از اینترنت را درک می‌کنند و به وبسایتی که از عکس‌های اختصاصی برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند، اطمینان بیشتری می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌هایی که یک وبسایت فروشگاهی می‌تواند داشته باشد، چندزبانه بودن سایت است. از آن‌جایی که برخی از برندها به صورت بین‌المللی فعالیت می‌کنند، داشتن سایت‌های چندزبانه می‌تواند به اعتبار وبسایت فروشگاهی مد نظر بیفزاید. با ارائه نسخه انگلیسی، عربی و … سایت، محصولات و خدمات به خوبی به مشتریان خارجی نیز معرفی خواهد شد.

سخن پایانی

وطن تک در رابطه با ساخت وبسایت فروشگاهی در مشهد دارای پلنی با ویژگی‌های مختلف است که می‌تواند برای شما موثر باشد. گفتنی است این ویژگی‌ها و به طبع قیمت پلن مد نظر می‌تواند کم و یا زیاد شود که این مورد به سیلقه مشتری برمی‌گردد. برای طراحی بهترین و باکیفیت‌ترین وبسایت فروشگاهی و سایتی که کاملا مطابق با سلیقه شما باشد، با پشتیبانی وطن تک در تماس باشید.

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خدمات طراح سایت می‌توانید با کلیک بر لینک زیر به سایت وطن تک مراجعه کنید.

https://www.vatantech.com/

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *