پشتیبانی سایت مشهد

خدمات پشتیبانی پس از طراحی سایت در مشهد

به همراه افزایش آنلاین شدن انواع مشاغل در جهان اینترنت به وسیله طراحی سایت در مشهد، مطمئن شدن از خدمات حفظ و پشتیبانی پس از طراحی سایت در مشهد، از جمله مهمترین نکات و نگرانی های مالکان کسب  و کارهای آنلاین به حساب می آید. طراحی سایت در مشهد یک راه پایدار و مفید در زمینه برندینگ محسوب می شود، و طبیعتا پس از راه اندازی سایت، احساس نیاز به پشتیبانی پس از طراحی سایت ملموس خواهد بود. لازم است که به صورت دوره ای یک فرد متخصص پشتیبانی سایت، اقدام به رفع برخی ارور ها و خطاهای پیش آمده نماید تا سلامت و توسعه سایت بهبود یابد. بدیهی است که فرآیند پشتیبانی سایت پس از طراحی، شامل موارد متعددی میشود که نیاز به یک متخصص پشتیبانی سایت را بیش از پیش ملموس می کند.

تیم متخصص مجموعه مهندسی وطن تک، به پشتوانه سوابق کاری متعدد و موثر، انواع خدمات مرتبط با وب سایت از جمله طراحی سایت، طراحی مجدد و اصلاح و تعمیرات وبسایت، ارتقاء رتبه و سئو پس از طراحی سایت در مشهد، خدمات پشتیبانی پس از طراحی سایت به هموطنان گرامی هستیم.

آیا انجام ویرایش در ظاهر و قابلیت های سایت و یا افزودن بخش ها و قابلیت های جدید به سایت، جزو پشتیبانی پس از طراحی سایت محسوب می شود؟ طبیعتا خیر. چون حجم تغییرات و قابلیت های مورد نظر شما قابل پیش بینی نیست. به طور مثال می توان یک سایت خالی و ساده را تحویل گرفت و به عنوان پشتیبانی انتظار طراحی کامل و قابلیت های متعدد داشت. که این موضوع منطقی نیست و طبیعتا جزو خدمات پشتیبانی پس از طراحی سایت محسوب نخواهد شد.

در مورد خدمات پشتیبانی پس از طراحی سایت در مشهد، باید رفع مشکلات احتمالی، راهنمایی و مشاوره را در نظر بگیرید.

تفاوت پشتیبانی و مدیریت سایت چیست؟

همانطور که بالا تر توضیح دادیم، پشتیبانی شامل مواردی می شود که شما در کار با وب سایت سوالی یا مشکلی داشته باشید و یا برای سایتتان مشکلی پیش بیاید و از ما راهنمایی بخواهید. اما مدیریت سایت شامل مواردی همچون محتوا گذاری و بروزرسانی سایت، ویرایش سایت، قرار دادن محصولات و مدیریت قیمت و موجودی محصولات و موارد این چنینی می باشد.

چرا پشتیبانی پس از طراحی سایت در مشهد مهم است؟

هر روز سایتهای متعددی راه اندازی میشوند که با در نظر گرفتن موضوعیت زمینه کاری مالکان این سایت ها، در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند و روز به روز شاهد توسعه اینترنت در زمینه های مختلف هستیم. انواع مختلف کسب و کار ها و اشخاص، فروشگاه ها و استارتاپ های متنوع هر روز در جهان اینترنت سر بلند می کنند. اما پس از مدتی به علت پشتیبانی نا مناسب مجبور به ترک فضای وب می شوند. از جمله مشکلات رایجی که سایت های مختلف با آنها دست و پنجه نرم می کنند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عدم رسیدگی و به روز رسانی سایت به علت محدودیت های زمانی

دشوار بودن کار با پنل مدیریت سایت که به خصوص در سیستم های مدیریت محتوای اختصاصی بسیار مشهود است

عدم توسعه پذیری سایت که همچون مورد بالا در این سیستم ها به سختی و با هزینه های سنگین انجام می شود. برای راه اندازی سایت با قیمت مناسب اینجا را بخوانید

نداشتن دانش فنی لازم برای مدیریت یا پشتیبانی سایت

محدود بودن منابع محتوایی مرتبط با زمینه کاری. و عدم تولید محتوای مناسب

و غیره. همه می توانند از عوامل نابودی یک کسب و کار اینترنتی باشند.

 

در زمان انتخاب یک شرکت برای طراحی سایت در مشهد حتما به خدمات آن شرکت در مورد پشتیبانی پس از طراحی سایت دقت نمایید. چرا که انتخاب اشتباه می تواند زمان و سرمایه و انگیزه شما را از بین ببرد.

امیدواریم مطالعه این مقاله برای شما مفید بوده باشد و توانسته باشیم کمکی به انتخاب صحیح شما کرده باشیم.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *