قیمت طراحی سایت در مشهد

مدت زمان مطالعه مقاله قیمت طراحی سایت در مشهد :۹ دقیقه


گاهی اوقات به دلیل هزینه‌های طراحی سایت برخی از افراد ترجیح می‌دهند تا در این کار وقفه بیندازند در حالی که قیمت طراحی سایت در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما می‌توانید یک سایت ساده و با امکانات معمولی را با قیمتی مناسب به شرکت‌های طراحی سایت سفارش دهید. اگر علاقمندید تا بدانید که چه عواملی در تعیین هزینه‌های طراحی سایت تأثیرگذارند بهتر است با وطن تک تا انتها این مطلب همراه شوید.

 

 

مقدمه

بسیاری از کسب و کارها برای معرفی برند یا فروش محصولات و خدماتشان علاقمند هستند تا یک سایت اختصاصی داشته باشند. راه‌اندازی سایت برای یک کسب و کار باعث می‌شود تا افراد زیادی بتوانند با شما از طریق جستجو در اینترنت آشنا شوند و محصولات یا خدماتتان را به صورت آنلاین سفارش دهند. با توجه به تمام مزایایی که یک سایت برای کسب و کارهای مختلف دارد؛ گاهی اوقات به دلیل هزینه‌های طراحی سایت برخی از آن‌ها ترجیح می‌دهند تا در این کار وقفه بیندازند در حالی که قیمت طراحی سایت در مشهد به عوامل مختلفی بستگی دارد و شما می‌توانید یک سایت ساده و با امکانات معمولی را با قیمتی مناسب به شرکت‌های طراحی سایت سفارش دهید. اگر علاقمندید تا بدانید که چه عواملی در تعیین هزینه‌های طراحی سایت در مشهد تأثیرگذارند بهتر است با وطن تک تا انتها این مطلب همراه شوید.

چه عواملی در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد تأثیرگذار هستند؟

طراحی سایت در مشهد, قیمت طراحی سایت در مشهد

تمام سایت‌ها یک سری امکانات عمومی و یک سری امکانات اختصاصی دارند. امکانات عمومی برای تمامی وب‌سایت‌ها الزامی هستند بنابراین نمی‌توان سایتی را سفارش داد که حداقل امکانات ضروری برای سئو یا بهینه‌سازی سایت را نداشته باشد. البته امکانات اختصاصی یک سایت است که می‌تواند باعث تمایز سایت شما نسبت به سایر رقبایتان شود بنابراین اگر قصد دارید تا سایتی داشته باشید که در جذب مشتریان بیشتر به شما کمک کند باید برخی از امکانات اختصاصی را نیز به سایتتان اضافه کنید. اعمال آپشن‌های اختصاصی می‌تواند در افزایش قیمت طراحی سایت در مشهد تأثیر زیادی داشته باشد با این حال اگر بودجه لازم برای طراحی یک سایت حرفه‌ای را دارید بهتر است تا حد ممکن از این آپشن‌ها استفاده کنید زیرا یک سایت قدرتمند و حرفه‌ای می‌تواند تاثیر زیادی در افزایش درآمدهایتان داشته باشد.

امکانات عمومی مؤثر در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد, قیمت طراحی سایت در مشهد

  • روشی که برای طراحی سایت انتخاب می‌شود: دو روش کلی برای طراحی سایت وجود دارد. شما می‌توانید یک سایت با استفاده از CMS هایی مانند وردپرس یا جوملا سفارش دهید و یا از شرکت‌های طراحی سایت بخواهید تا سایت شما را از اول تا آخر به صورت اختصاصی کد نویسی کنند. به خاطر داشته باشید که طراحی سایت با استفاده از قالب‌های آماده وردپرس بسیار ارزان‌تر از سفارش طراحی یک سایت به روش کدنویسی است.
  • نوعی سایتی که سفارش می‌دهید: یکی از عوامل مهم و تأثیرگذار در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد این است که شما به چه نوع سایتی احتیاج دارید؟ آیا یک سایت خبری احتیاج دارید یا یک سایت فروشگاهی؟ همان‌طور که می‌دانید سایت‌های فروشگاهی تفاوت زیادی از نظر نوع امکانات با سایت‌هایی مانند سایت‌های شرکتی و یا خبری دارند بنابراین نوع سایتی که شما به آن احتیاج دارید، تعیین‌کننده اصلی هزینه‌هایی است که باید به شرکت‌های طراحی سایت بپردازید.
  • رابط کاربری و تجربه کاربری: یکی دیگر از امکانات عمومی تمام سایت‌ها، رابط کاربری و تجربه کاربری است که توسط برنامه‌نویس‌ها و افراد با تجربه در این زمینه برای طراحی سایت شما مورد استفاده قرار می‌گیرد.
    رابط کاربری می‌تواند در افزایش مدت زمانی که مخاطبان شما در سایتتان می‌گذرانند تأثیر زیادی داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید اگر کاربران اینترنت در مدت زمان کوتاهی سایت شما را ترک کنند، سایت شما به جای این که در صفحه اول جستجو نمایش داده شود، در رتبه‌های پایین‌تر قرار می‌گیرد پس رابط کاربردی یا UI  تأثیر زیادی در سئوی سایت دارد. تجربه کاربری به معنی نحوه صحیح چیدمان سایت است. به این معنی که کاربران سایت شما بتوانند به راحتی به چیزی که نیاز دارند دسترسی پیدا کنند. اگر تجربه کاربری یک سایت خوب نباشد شما به زودی تعداد زیادی از مخاطبان خود را از دست خواهید داد.

 

امکانات اختصاصی مؤثر در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد

طراحی سایت در مشهد, قیمت طراحی سایت در مشهد

  • سرعت سایت: بهتر است بدانید که عوامل زیادی می‌توانند در افزایش سرعت سایت شما مؤثر باشند. به عنوان مثال نحوه کد نویسی، حجم عکس‌ها و تصاویری که در سایت شما استفاده شده است و… می‌تواند سرعت سایت شما را افزایش یا کاهش دهد. شرکت‌های طراحی سایت حرفه‌ای و با تجربه به خوبی می‌دانند که چه عواملی می‌تواند سرعت سایت شما را بالا ببرد تا تعداد زیادی از کاربران اینترنت تجربه خوبی از مشاهده سایت شما داشته باشند با این حال باید به این نکته توجه داشته باشید که اعتبار و تجربه یک شرکت تأثیر زیادی در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد دارد.
  • دامنه سایت: دامنه سایت پسوندی است که بعد از نام سایت قرار می‌گیرد. به عنوان مثال.com و.ir از پرطرفدارترین دامنه‌های سایت در ایران هستند. البته حتماً شما سایت‌هایی را با دامنه‌های مختلف دیگری مانند net. و … را نیز مشاهده کرده‌اید. قیمت دامنه‌های مختلف با یکدیگر متفاوت‌اند بنابراین اگر شما بخواهید چندین دامنه برای سایت خود سفارش بدهید باید هزینه بیشتری پرداخت کنید.
  • هاست: هاست را نیز می‌تواند از عوامل مؤثر در قیمت طراحی سایت در مشهد دانست. هاست فضایی است که اطلاعات سایت در آن ذخیره می‌شود. ویژگی‌های هاستی که برای سایت شما انتخاب می‌شود تأثیر زیادی در هزینه‌هایی دارد که باید برای طراحی سایت بپردازید. به خاطر داشته باشید که هاست و دامنه هر دو برای راه‌اندازی یک سایت ضروری هستند.
  • پنل مدیریتی سایت: یکی دیگر از امکانات اختصاصی سایت‌های حرفه‌ای، داشتن یک پنل مدیریتی قدرتمند است زیرا شما با در اختیار داشتن یک پنل مدیریتی حرفه‌ای می‌توانید بسیار راحت‌تر بخش‌های مختلف سایتتان را مدیریت کنید.

 

سخن پایانی

عوامل زیادی می‌توانند در تعیین قیمت طراحی سایت در مشهد مؤثر باشند. به عنوان مثال برخی از امکانات عمومی سایت مانند رابط کاربری، تجربه کاربری، نوع سایت و روشی که برای طراحی سایت مورد استفاده قرار می‌گیرند می‌توانند نقش زیادی در افزایش یا کاهش هزینه‌های طراحی سایت داشته باشند. علاوه بر این امکانات اختصاصی مانند سرعت سایت، دامنه، هاست و پنل مدیریت سایت نیز نقش مهمی در تعیین هزینه‌هایی که باید برای طراحی سایت بپردازید دارند. به خاطر داشته باشید که خواسته‌های کارفرما مهم‌ترین نقش را در تعیین قیمت طراحی سایت دارد. شرکت وطن‌تک با در اختیار داشتن یک تیم حرفه‌ای و با تجربه در زمینه طراحی سایت می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که به دنبال راه‌اندازی یک سایت استاندارد برای کسب و کارشان هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید با شماره تلفن‌های درج شده در سایت با ما تماس بگیرید.

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *